Diskriminacija umirovljenika by Rudarka

21.02.2024.

Kao što znate, Rudarka je više od šest mjeseci u mirovini. Da li je to baš željela? Nee.. no, to sad nije dio ove priče. smokin

Uglavnom, kada sam uspjela doći do svojeg rješenja o mirovini (dobrih šest mjeseci bez kune pardon eura na računu blabla) pokušala sam pronaći informacije o popustima/benefitima za umirovljenike. rolleyes

Uglavnom, osim što sam ravno dva (2) puta ušla u muzej/galeriju - od toga nekidan u Ljubljani thumbup na umirovljenički popust i informacije da bih se mogla tokom ove godine voziti vlakovima besplatno - ravno ništa. puknucu

Neću sad o tome da bih vlakom iz svojeg sela malog do Metropole stigla ravno kao od Metropole do većine glavnih gradova Europe avionom nut - nisam sigurna koliko me ta beneficija raduje. naughty

Još jedna mala sitnica - moja mirovina je nešto viša od onih famoznih maksimuma koju spominju naši načelnici, gradonačelnici, ministri i sam premijer - jednom riječju - nisam dobila ni cvonjka od onih famoznih božićnica, uskrsnica i potpora zbog povećanja cijena hrane, energenata i svega što dišemo.

Da se razumijemo, govorimo o mirovini debelo ispod tisuću eura. headbang

U ovom se postu ne spominju mirovine bivših saborskih zastupnika, predsjednika sudova i još nekoliko subjekata koji su rješenja o mirovini dobili po posebnim pravilnicima kao i onih famoznih ratnika NOB-a (doduše, nekako sumnjam da su ovi nosioci mirovina ikad ratovali, odnosno rodili se u vrijeme prošlog svijetskog rata smijeh). no

Što hoću reći - žao mi je ljudi što žive s minimalnim mirovinama i stvarno ne znam kako siroti ljudi mogu platiti osnovne životne namirnice i energente, no - ima nas i ostalih koji stvarno dobivamo mirovine ispod svih standarda, a mi smo kakti "bogati" umirovljenici i tko nas šiša. puknucu

I da - još jedna sitnica - ne znam kako dobiti mjesečni popust u nekim od prehrambenih lanaca što daju umirovljenicima popust - nemam posebno označenu zdrastvenu iskaznicu (što je bilo nekad), niti postoje isplatni listići (barem ne oni starinski - od poštara smijeh), a bome ne želim pokazivati lokalnoj prodavačici puni izvod sa tekućeg računa.

Pitanje se postavlja - kako dokazujem da sam u mirovini? Ovi gore u muzeju/galeriji vjerovali su mi na riječ. thumbup

U sljedećim ću se postovima malo pozabaviti ovom tematikom - što jedan prosječan umirovljenik u RH može dobiti besplatno ili s popustom. Čujemo se uskoro.

Ahoj od Rudarke party

Oznake: umirovljenici

<< Arhiva >>