Lažne diplome...

27.03.2014.

Eto i mene natrag. U posljednje vrijeme ništa nije bilo vrijedno pažnje da pišem jer se stalno i stalno dešavaju maltene iste stvari - od političke, ekonomske, ljubavne, seleb, name it scene.

No, ajmo me samo dotaknut diploma i "diploma".

Sjećam se svojedobne rasprave s frendom - profesorom na jednom našem uvaženom fakultetu - o verifikacaji diploma iz tada ratom zahvaćene BiH. Veli on meni - ma mi ti nazovemo fakultet, zatražimo spisak kolegija koji su uvjet za diplomu - i to je to. Ako se poklapaju sa našim kolegijima (i opisom tematike kolegija), priznamo diplomu. Nije bila priča da provjere sa tim dotičnim fakultetima (Sarajevo, Mostar, poznati centar znanja Banja Luka..) o istinitosti dotičnih diploma. Tj. istinitosti da li je osoba XY stvarno diplomirala na dotičnom fakultetu kao prvi uvjet za verifikaciju u tadašnjoj mladoj državi Hrvatskoj. Halo??

No, bahatost nekih naših poznatih i nepoznatih političara i ostale raje o posjedovanju diploma s naših priznatih sveučilišta - to me zapravo čudi.

Sjećamo se poznate nam županice koja nije znala niti približno o čemu je bajala u najmanje 50-ak stranica takozvanog diplomskog rada. Ja se još uvijek sjećam i nekih detalja iz moje diplomske radnje, da ne spominjemo pripravnički rad, stručni rad (za stručni ispit pred komisijom što organizira ministarstvo moje struke)...

No da.

I da, kad takva neka bruka izbije do suda - kao u nedavnom slučaju gospođe/gospodične PR jedne nam policijska ustanove, zašto se tiho ne pokriju po glavi, plate jednog teklića da iznova napiše rad i - opa - imaju svoju pravu pravcatu diplomu. A ne kako je dotična uvrijeđena sudskom raspravom vrijeđala sve po spisku jer eto ona ima diplomu, ali niti fakultet niti neke druge ustanove (gdje je istu kakti pisala) nemaju ništa.

Za kraj jedna mala slatka obavijest: gospođa Rudarka je danas prisegnula na lokalnom županijskom sudu za trajnog sudskog vještaka. Sad pucam na EjU. cerek

<< Arhiva >>