Iznenađenja...

17.11.2013.

Gledam (u nedostatku pametnijeg posla) američku emisiju o dekoriranju onog "lep ko greh" (a jelte homo orijentacije - ccc svi zgodni frajeri zauzeti) Nate-a.

Upravo smo uspješno iznenadili jednu zgodnu gospođu. Sredili joj spavaću sobu. Mrak.

I sad se ja pitam - da li bih i ja željela da me netko (javno) iznenadi? Kao prvo, vjerojatno bih ridala ko da su mi pokopali cijelu obitelj. I šire. Onda bih imala nekih primjedbi... no... anyway. Vjerujem da je to lijep osjećaj. Jebiga, izgleda da ću morati čekati da umrem pa da onda lijepo o meni zbore. Ako ništa drugo iz pijedetiteta...

Koliko u životu ima tako lijepih trenutaka pozitivnih iznenađenja?

Od jutra razmišljam o ovom postu. Prije par sati razgovarala sam sa bivšom blogericom i dragom prijateljicom s drugog kraja Lijepe naše. I sad ja njoj bajam što se sve (lošeg) desilo u posljednjih nekoliko mjeseci, a što ne djelim niti sa blogeroskom, a nedajbože sa društvenom mrežom. Pa sve neka sranja do sranja... pa na kvadrat. I tako se mi jedna drugoj jadamo....

Ili se to tako meni čini. Barem u tim trenucima negativnih šokova.

Tu sam negdje pomislila da napišem post o svim tim "očekujte neočekivano" - tako mi piše u jednom od godišnjih horoskopa za ovu godinu. Pa mi vrag nije dao mira te sam ipak pronašla i onih dobrih i prekrasnih "neočekivanih" trenutaka. Onda mi se sve činilo previše narcisoidno da vam ih sada i javno popišem. Makar sam o većini pisala. Od nenadanih kratkih izleta u nepoznato (mene iznimno vesele i one male shopping ture do Ikee ili Pećuha, kopila nešto ili ne...) kao i gastronomski izleti bez obzira na financijsku situaciju. Na kraju to ne ispadne niti tako skupo, a opet - duševno neprocjenjivo.

O onim drugim događajima - od stopiranja na dinamovu utakmicu (neš ti Zagreba - u igri je bila Nizozemska), naravno, bez karte i bez neke ozbiljne financijske podloge do nekih drugih šokova vezanih uz školovanja mladunčadi, do loših rezultata srednjih šećera, nepraćenih računa.... ehhh....

Anyway, uživajte u malim i slatkim radostima, bile one iznenadne ili ne.

Pozdrav, Rudarka

Ps. O da. I dalje je u opciji Pakistan. Čekam vizu.

<< Arhiva >>