Đapićev horoskop...

28.01.2013.

Baš sam si mislila što pisati, a da se ne jadam kako me nitko ne voli i kako su svi protiv mene - kad ono izgleda da i Đapiću isti 'oroskop. naughty

Nakon što je dig'o stranku na noge, magistrirao, odradio nekoliko saborskih šihti bez jedne pametne, uz'o pemziju, naravno saborsku... jebe se Đapiću što ga izbacilo... yes

Nažalost, u mojoj je situacija malo drugačije, no nije važno. Nemam snage opterećivati vas detaljima. rolleyes

Doduše, zanima me jedna stvar (ovako kao jedno školovano biće) - da li je pokrenut postupak skidanja dotičnog magistarskog imenovanja, kao i one silne policijske diplome??

O doktoru medicine (s više fakulteta), doktoratu i ratnom putu onog Milanovićeva zamjenika ne mogu se odlučiti. Što je bilo prije - doktor u Banja Luci ili Zagrebu? O ratnom putu nek se bore oni koji su se stvarno borili u blatu, kamenju, na puškomet od neprijatelja.... no da. no

Ajd nek me netko pametan utješi i veli da mi se horoskop mijenja naglo na bolje - da će pare s nema doć, da ću raditi samo zanimljive stvari uz razumne suradnike... ili tražim previše?? nut

<< Arhiva >>