Štikle...

22.01.2013.

Ja sam mislila da je hajdeze jedna ozbiljna stranka koja se bavi politikom. Ali onom pravom, a ne zajebancija (polu) pismenih magistara, doktora, politologa i tko zna koga.

Ako je stvarno istina da su raspravljali o izgledu i javnom nastupu žena - političarki, e onda je stvarno vrag odnio šalu. I onda se potpuno slažem s gospođom Dalić (kojoj ne znam koji je vrag falio u industriji, te se okrenula politici jerbo je deset puta više zarađivala kao menadžerica nego sada kao političarka, a pogotovo kad ju srditi Kara-Marko izbaci kao što izbacuje sve koji mu nisu niz dlaku no).

Anyway, za ove moje neupućene i gastarbajtere evo objašnjenja: na posljednjem je skupu (kako god to zvali) trenutno najjače oporbene stranke njihov predsjednik naručio nekog kakti stručnjaka iz područja PR-a tj. javnih nastupa te im je ovaj solio pamet s time da je osnovno načelo da političarke ne smiju nositi štikle. Pa mislim... nut

Navodno je bilo još naputaka o odjeći i sl. jer eto - nitko ne pamti što žena političarka govori ako se obuće u štiklu. Halo? Da li smo vidjeli koju političarku u opakom kožnom minjaku i onim Playboy štiklama? Jok. zubo

Ali je zato svaki iole osvješteni novinar pisao, osim o djelima i govoru bivše predsjednice Vlade i o njezinoj odjeći. I to skoro pa svaki dan. Bilo je važnije što je Jaca obukla kod susreta sa Pahorom nego što je rekla. Ali - u tom slučaju je to bilo ipak važno. Jer je ona i svojim (nekima simpatičnim, nekima omraženim) bedževima davala određene poruke koje su - kao što kaže stara narodna "slika govori više od tisuću riječi".

U krajnjoj liniji, čak je i meni kao ženi ljepše pogledati nekog super sređenog (npr. Antičevićka je uvijek bila wou) nego ofucanog (da spomenem neke gospođe ministarke iz građevinskih resora?) ili s lošom i neurednom frizurom?

Naravno da mi idu na živce političari tipa Čobanković koji su si (ipak) mogli dati skrojiti odijela po mjeri umjesto onih nakarada predugih rukava. U ovoj priči o oblačenju - makar smo tek nedavno doznali da smo to mi (porezni obveznici) osobno platili, ali u ono Kanaderovo doba bilo mi je baš milo vidjeti Primeministra u fino skrojenom anjcugu.

Jebiga, to što je državni avion vozio bivšeg nam premijera do NewYorka samo na probe te iste odjeće, to je sad već drugi kraj opanaka... headbang

Što još reći? Bez obzira što nemam baš nekih simpatija prema trenutnoj vlasti jer smatram da je nedorasla situaciji, da donosi krive i veoma loše odluke (pogotovo u sferi ekonomije), zapravo mi je drago da ovo jednoumlje koje se čak i ne prikriva nije trenutno na vlasti. I da će ipak uspjeti riješiti se prvog mu izabranog. Jer ovo je prestrašno.

Idem sad sve dobro pročitati kako ne bih završila u pržunu jer sam jelte nekog uvrijedila tako da me može sudski goniti. lud

<< Arhiva >>