Frajer i mlado meso....

27.12.2012.

S obzirom da se na ovom blogu nalazim godinama, pisala sam ja svašta. No, mislim da se nikada nisam dotakla jedne zgodne teme - "dobrodržeći" frajeri i mlade mačk(ic)e. nut

Na ovu su me temu privukli dvoje što su sjedili odmah do nas na hokejaškoj tekmi. Onoj što je kasnila, no to sad nema veze. Mi pobijedili, pa what the hell... zubo

Uglavnom - tip je (po meni sretno razveden, a ne u "kvaru", no ne mora značiti) tamo negdje oko 42 - 46-47 godina. Dobrodržeći tip od glave do pete u sportskoj odjeći poznatoj uglavnom određenoj grupi jednog od adrenalinskih sportova. Impressive.

A maca - mogu reći zgodan curetak tamo negdje između 19 i 22 godine, Lacosta torbica (što ne mora značiti da nije s placa), fine čizmice - i lice bez i jedne borice. Mlado, mršavo, inteligentnog pogleda, no jebemumater s frajerom s kojim će izgubiti vrijeme, mladost i radost.

Doduše, obično su to slobodni izbori. Neke žene, od svoje rane mladosti, znaju što žele - izlaske, večere, (skupe) aute, skijanja... Zašto bi bile s nekim siromašnim studentom istih godina, istih razmišljanja....

Ne, iz mene ne progovara niti zloba, niti zavist (ni prema tipu bez obaveza, niti prema "mladom mesu"). Samo pokušavam komentirati bez predrasuda.

Da sad vas čujem! Što se o ovoj temi misli u cyber-spacu??? lud

<< Arhiva >>