Oslobađajuća presuda...

17.11.2012.

Koliko god mi bili euforični ili ne, likovali i slavili - oslobađajuća presuda Gotovini i Markaču sigurno nije pobjeda pravde i pravice. Nemojmo biti Dudeki.

Osim što su Ameri poslali jasnu poruku (a to znači da smo se kod njih zadužili, samo je pitanje što žele od nas tj. što su naši njima obećali) ili je možda netko i platio (kešom!) - imamo mi bogatih ljudi razbacanih po svijetu...

I dalje su mi u glavi one Del Pontine preslike dokumentacije što su svojedobno Srbi s njom ispregovarali, pa su u obzir uzeti samo dijelovi koji su njima više - manje odgovarali, dok je ostalo bilo pocrtano bijelim koreksom. I to se moglo. Sve za povjesnu istinu kako kome odgovara.

A zašto onda to isto i mi nismo učinili? Već su davno neki ljudi mogli biti oslobođeni ili u krajnjoj liniji dobiti puno manje kazne. Barem u onom dijelu gdje se sudi nama. Braniteljima. Hm.

Ispada da su agresori bili "bolji" nego branitelji.

Ali ne, mi Hrvati smo jedan naivan narod koji misli kako se ovaj svijet temelji na pravdi. Ma dajte najte...

Da sad ne spominjemo kako ispada da skoro pa nitko nije krvi za sva ona zlodjela, ubijanja, silovanja - što kod nas, što u BeHa i kako zapad i dalje smatra da je Balkan jedan veliki (bosanski) lonac gdje se tu i tamo sitni slavenski narodi pokolju - pa onda opet par stotina godina mir.

Ma pizdarija. headbang

<< Arhiva >>