Političari na godišnjem...

19.08.2012.

Da, slažem se da svi moraju barem nekoliko dana imati odmora od svakodnevnih aktivnosti. Da ne puknu po šavovima. No, ako se radi o mandatu od ravno četiri (ili manje) godina - a sad govorimo o članovima Vlade, ministrima, županima, pa čak i gradonačelnicima - mislim da je nedopustivo da se potpuno maknu iz svojeg radnog okruženja i da veselo luftaju svoju tustu (ili suhonjavu) guzu na nekoj od vlastitih aka državnih morskih odredišta.

Prvo želim napomenuti detalje oko tih smještaja - niti jedna Vlada (a bome ni Mesić) nisu izričito dali izračun koliko košta osiguranje već prije poznatih državnih objekata (uključujući i onaj tzv. "hladni" pogon tj. cijenu kad i nema nikoga, a postoje čistačice i domari koji te objekte održavaju) i nijhovih privatnih smještaja koji bi u tom slučaju bili opterećeni osobnim čuvarima. To još nismo čuli ni od koga. Kao ni polijetanje vladinog zrakoplova. Ne velim da se dotični ne mora dići u zrak, pa ako je onda u njemu predsjednik ili premijer - ajde dobro, ali bi nama koji to plaćamo bilo lakše da nam se pokažu podaci. A svi nešto muljare. Sve po prek.

A sad malo o ministru zaštite okoliša - onom nekom "klincu" što je naslijedio ekstravagantnu pojavu Hollyce. Em se nije oglasio ni po jednom pitanju njegovog resora niti jedanput na vrijeme, em je sada nestao netraga. A onda se usudi bahato odgovarati novinarima da se njega ne tiče vodostaj najvećeg rezervata ptica u ovom dijelu Europe, niti stanje suhog agrara. Ne želim sada ovdje diskutirati tko je morao kupiti sustave za navodnjavanje, ali sam sigurna da je educiranost i olakšice za dotične sustave bio okidač da se seljaci zapale i za to čudo (za njih), a ne na nove svemirske traktore kojima siju faking žitaricu jer je to najjednostavnije...

I svi ostali što toćaju guzu dok bi bilo pošteno prema narodu što pati (i nema za ljetovanje, čak ni za sve ljetne račune, a kamoli kad stisne zima) mogli su se lijepo primiti posla i raditi. Tako i tako im sat otiktava.. Tik tak....

Da ne bi mislili kako se olako razbacujem izjavama mogu samo reći da sam osobno zavšila dvotjedni godišnji odmor, da sam svaki dan provjeravala službenu poštu i na neka hitna odgovarala ili proslijeđivala svojim kolegama i da sam se javljala na službeni mobitel. Jer smatram da je u redu biti u toku sa svim projektima za koje sam zadužena, bez obzira što se "odmaram". I ne, ja radim za normalnu hrvatsku plaću i nisam na manager-skom ugovoru. Da ne mislite da me tako dobro plaćaju. Ali me plaćaju i zato želim da mi preduzeće i dalje dobro posluje.

O tome kako stranci veselo izađu iz preduzeća i ne maknu qu i ne pada im na pamet javljati se na mobitel - ne želim komentirati. Doduše, oni isto tako puno lakše mogu doći do otkaza nego mi.

<< Arhiva >>