I ja bih u pržun...

09.08.2012.

Nakon što smo doznali da su neki pusti milijuni profućkani, pa su tzv. "pokajnici" završili s uvjetnim kaznama, nakon što je podpredsjednik Vlade (onaj što si voli tepati da je prvi) osuđen jer je pregazio (ne prvi put - a to se nije spominjalo na sudu kao otežavajuća okolnost!) i pobio dvoje ljudi pa i dalje radi, uopće me ne čudi da će Polančec prvo ići na posao, pa poslije u pržun. I tako redom...

Pa mislim smijurije.

U trenutku kada vam svaki drek može nabiti ovrhu, pa si ti nađi tko te ovršio, zašto i kako da se odvršiš, kad možeš završiti u zatvoru ako nogom šutneš šugavo pseto (oprostite ljubitelji životinja, no nažalost, sada su psi bolje zaštićeni nego ljudi) na više mjeseci, lijepo možeš pregaziti ljude - kao onaj "jadni" Horvatinčić što je baš bio bolestan kad je gazio one jadne Talijane, pa opet ništa... headbang

Tako će i preduzetnik Polančec kojeg su se kao sirotog Jude odrekli njegovi kompanjoni, pa je samo on najeba, uglavnom će lijepo iz pržuna na poso i nazad. Pa baš lijepo... mi ga hranimo i oblačimo, a on će si još i malo sa strane zaraditi. Tak bih i ja. Nit treba platit grijanje, nit hlađenje, nit prijevoz, a bome ni hranu - valjda će ga u zatvoru i lijepo nahranit... e da - nisu rekli - da li ga policija i vozi kao taxi na posao??

Kao i Sanader koji si lijepo toća noge u moru sa onim svojim pustim parama što je drmnuo, a mi nek trunemo na vrućini i sjedimo doma i ladimo noge u lavoru. Grrr..puknucu

<< Arhiva >>