Moralno - nemoralno...

06.04.2012.

Ne mogu reći da ne volim pogledati reality-je (doduše, ne mogu vam reći koji su najnoviji tračevi jer ovaj tjedan nisam stigla, vjerovali ili ne moj omiljeni Survajvl), pogledam (uz kuhanje, peglanje, surfanje i ostalo) popodnevne tračerske emisije, te pogledam slikice u nekim od tzv. žutih časopisa. Šta mogu - volim biti informirana. naughty

Ako mislite da su političari ozbiljniji, pametniji ili bolji od ovih gore navedenih kakti zvjezda, manekenki, glumica, pevaljki i modnih znalaca - he he... rolleyes

No da mi po omiljenim tračerskim novinama stalno gurkaju neke "starce", pa bili oni i eminenti glumci domaćih nam sapunjara (to ne gledam pa moram vjerovati da su dotični baš super) s dvadesetpetogodinji i više mlađim friškim ljubavima - e to mi ide na qu. I to jako! burninmad

Da ne spominjem kako je ofucani bivši (bogati) nogometaš dobio n-to dijete s mlađahnom ljubovcom (zaboravih da li su ozakonili vezu ili ne), a poznati nam kantautor ide stopama vlastitog oca pa je ostavio suprugu zbog mlađahne zamjene u trenutku trudnoće/poroda i u tom stilu...

Da li su sve ovo i primjeri iz običnog neglamuroznog života - stvarno ne znam. Možda to samo mogu sirovi Kerum i slični njemu. Ali da se kroz te časopise/emisije ne može provlačiti neka pozitivna i u krajnju liniju poštena, zvali to čak i katolička (kakvom se naša država predstavlja svijetu) - doduše, sve se religije svode na neka prirodna načela - mlado - mlado, staro - staro, uvjerenja čisto ne vjerujem.

Onda se čudimo da nam djeca žude za brzom zaradom, drogom, alkoholom i svim ostalim neetičkim i nemoralnim elementima života.

I za kraj - ne - ništa me nije raspizdio, muž me ne ostavlja zbog mlađeg modela (čak dapače - friško škrbav ni da ima puste pare ne bi ga nitko pogledao smijeh), niti sam našla mlađeg ljubavnika. zubo

<< Arhiva >>