Pozitivan pomak...

12.07.2011.

Ajde konačno - vesele vijesti:

Imamo u kući to be tehničara i to be ingenjera. He he. Ne znam da li bi se veselila dobrom score-u ili pakala što sam tako stara. nut

Drugo - sutra stižu prozori i vrata (nakon prijetnje advokatom poznatog imena i sl. zavrzlama burninmad). Rezultat: samo popust od 5%. Dotični ne smatraju da kasne s isporukom dobrih mjesec dana.

Treće - nakon što se jučer na mene izvikala moja dugogodišnja prijateljica i kuma (ima sličnosti s onom dolje spomenutom od prije par postova), i makar sam se osjećala kao drvo što ga svaki pas zapiša - ipak mi je to sve bilo smiješno. Sva ta ljubomora, sve te grozote, sve negativne misli i energija što me zasipavau svaki dan. Ko ga jebe. Za dobrim se konjem uvijek praši.. smijeh

Eto. Da i meni krene. Ako ništa - u glavi. cerek

Kategorija posta: zdravlje i sex

<< Arhiva >>