Priča o policiji ili kako Rudarka (opet) doživljava stres...

28.12.2010.

Mislim da je odmak od nekih tjedan dana dovoljan da se i Rudarka ohladi. Barem malo.

No, ako ste mislili da je kod nas dosadno - gadno ste se zajebali. bang

Današnja priča ide ovako: Veli nama Nasljednik kako bi on otišao do Metropole po neke božićne poklone, a usput i do Dinamovog stadiona na one famozme prosvjede protiv Mamića. I tu mi njemu, kao brižni roditelji objašnjavamo kako to nije pametno, te zašto to nije pametno itd...

I tako prošlu srijedu (ili koji je to dan bio) ode naš sinak u Veliki grad. Pošto sam ga iza 15 sati zvala da vidim da li je stvarno otišao, znala sam za sigurno da je u vlaku na putu za Metropolu. Dođe i doba Dnevnika, pa veli Guzda - Ajde da malo bolje pogledamo, da nam (ipak) malac nije na teve. Ja se primim telefona i pokušavam ga dozvati jer eto - još uvijek traje škola, još uvijek su i radni dani pa bi bilo dobro da je ditični već u vraku na povratku u selo naše malo.

Mauna. Malcu (opet) mobitel ne radi. No da, zove majka mob njegovog Naj-frienda. Javlja se mali i nešto muca - Ne, ne, nije on s Nasljednikom, ne nisu oni u Zagrebu... vrag će ga znati. Ja rolleyes - glupog li djeteta, ako se već izgovara na prijatelja, što s njim nije dogovorio taktiku...

U sljedećem trenutku zvoni mobitel s nepoznatog broja, te se javlja majka dotičnog klinca (maloljetnik) kako su oba dvojica dobro, kako nisu ništa krivi headbang, ali eto - naš je sin na PU Dugo Selo i ne puštaju ga van.... blabla A žena u šlapama ostavila božićne kolače i dojurila po svojeg maloljetnog sina i našeg jelte malkice punoljetnog... nono

Da sad ne ulazim u detalje, no desilo se slijedeće:

- Nasljednik se sa još nekolicinom vozio u vlaku bez vozne karte jer su podmitili (pijanog) konduktera s 100-ak kuna i nešto rakijetine
- neki su dečki počeli s pizdarijama - na način da su se aktivirali vatrogasni aparati (kroz prozor), te je netko u toj gužvi povukao i ručnu kočnicu
- naš se malac sklonio nekoliko vagona od ovih s pizdarijama, no kad je vlak zaustavljen svi su počeli bježati glavom bez obzira preko livada, kroz snijeg i blato
- policija je pohvatala dio tih odbjeglih - golih, bosih, blatnih i mokrih (debila burninmad)
- ditični naš pametnjaković je odbio poziv (roditeljima) - Nema smisla da neki nadrkan policajac zove njegovu majku, pa da ona još više popizdi.. eee.. naivac moja mali lud
- u slijedećem trenutku Guzda vozi prema Dugom Selu, pa priča sa policijom, pa pije kavu u obližnjem kafiću (s nekim svojim ratnim drugom), pa opet ide na policiju, pa se vraća sam doma..
- taman on na vratima, majka (oliti ja) sa suzama u očima razmišljam da li da jednog ili drugog ili obadvojicu objesim na prvu banderu ili da se dobro isplačem, kad zove malac da su ga ipak pustili (bez posljedica).

Trenutno je Nasljednik u kućnom pritvoru, a Rudarka je dala izjavu kako joj je oduzeo 10 godina života, te će sada doživjeti samo 90-u, a ne 100-u kako je planirala. cerek

Na što je moja prijateljica komentirala kako će mu to biti najveća kazna. Da me trpi do moje devedesete....

<< Arhiva >>