Božićna kupovina...

02.12.2010.

Ne mogu, a da samu sebe ne pohvalim što sam s današnjim šopingom odradila većinu božićnih poklona, a nije ni - koji ono u mjesecu??

Naime, svake godine nadobudno smišljam kada ću, kako i zašto... naravno, baciti se u božićni šoping. Vrag je to s tim božićnim poklonima. Ili ima previše toga za birati (ovoj manjoj djeci jer su svi dućani puuni igračaka), ili se ne možeš sjetiti što bi bilo zgodno, razveselilo primatelja, a s druge strane bilo povoljno za novčanik.

I sad mi tu ne pljujte da bit Božića nije u poklonima, da vi prezirete božićne poklone, vrijeme darivanja, bla bla bla... blabla

Ne, Božić ne bi trebao biti samo u tim materijalnim stvarima. I nije. No, određen krug ljudi volim darivati jer se intenzivno družimo cijelu godinu i ne vidim zašto bih se lišila tog zadovoljstva na Božić. Neki se čude tom običaju, neki se pridruže, neki nestanu u to vrijeme, pa sam odustala od njih.

Naravno, volim i primati poklone. Volim onaj osjećaj čekanja i veselim se lijepo zapakiranom poklonu. Volim! cerek

Uglavnom, na spisku za darivanje imam nešto dječice sitnog zuba (mlađa nećakinja će dobiti veeliku kutiju s nekom super kućicom, likovima, toboganima. Kupljeno u Mađarskoj za sitnu paru. Mala veli da je to poznato i da će se maloj svidjeti. jako kiss), nešto teenager-a (druga nećakinja će dobiti kutiju sa šminkom što sam još prošli mjesec iskoristila bon od 25% popusta u Bipi smijeh), nešto odraslih (Interliber baš i nisam iskoristila kako sam htjela jer mi je pozlilo od gužve i nedostatka zraka. Šteta. rolleyes)...

Zapravo, što me danas toliko razveselilo?

Nakon što sam naglavačke uletila u Muller, te vidjela neke kompletiće parfemića i kremica u cijeni do 100-120 kuna, palo mi je na pamet da će to biti super poklon za moje dvije friško punoljetne prijateljice - sestre s razlikom od 11 mjeseci starosti. Kojima u posljednjih nekoliko godina kupujem više - manje iste stvari u različitim bojama ili kao ovi parfemi - pa nek se poslije raskusuraju same. naughty

I moji ukućani će dobiti više - manje sitne stvari - poklone do nekih 150-200-tinjak kuna. No, za svaki slučaj neću ovdje napisati što je to. thumbup

Problem su uvijek muškarci - Nasljednik u principu nema želja, obućen je i obuven, zadovoljan sa svojim laptopom (u krilu), relativnom starim mobitelom (onaj neki od par kuna u paketu s brojem - šetao je nekih mjesec i nešto Xperiu, pa mu se zamjerila za cijeli život).

Što ćeš takvom muškiću kupiti, a da se on tome stvarno veseli? Jedna majica više-manje njemu ništa ne znači. Knjige ne čita. Sve ostalo ima na kompu ili internetu. Hmm...

A takav je i Guzda. Za popizdit.

Ja? Nek se Guzda snađe. Malo sam mu nabacila bubu u uho naziv jednog parfema, ako će ga ovaj put zapamtiti (tek toliko da mu olakšam život). naughty


<< Arhiva >>