Pozor zemlja...

28.10.2010.

Da ne bi mislili kako je Rudarki dosadno, život ju svako malo lupi po glavi. Bukvalno. Ili glava dođe do života. Oliti planeta, Zemlje, Earth...

Da li si možete zamisliti situaciju u kojoj ste u jednom trenutku odlično, a u slijedećem razmišljate kako je malo falilo da ostanete mrtvi ležati nasred ceste?

I to vlastitom krivicom. rolleyes

Priča ide ovako: sretnem ja svoju staru susjedu (za koju sam mislila da se već preselila na onaj svijet jer ima dobrih 90 i nešto, a kad tamo - babac super izgleda thumbup), te sad mi raspravljamo o "malom" Nasljedniku i životu općenito, kad nam se približi mala ciganka. Romkinja. Whatever.

I mala žicari. Nas dvije ju tjeramo, no doduše, na onaj fini način, bez uvreda ili nećeg još goreg. Mala se pak ne da.

Uglavnom, ja završim razgovor sa bakicom i krećem u zgradu, a mala za mnom i po meni pljune. Eeee...

Tu mi je digla tlak tako da sam - bez razmišljanja što bih i kako dalje - potrčala za malom. U finim talijanskim cipelama. rofl

O da, da - u slijedećem sam se trenutku našla na podu. Uklizala sam u zavoj skupa sa svojim cipelama (silly me, trčati za djecom nut) tako da sam, osim što sam se po cijeloj lijevoj strani od ruku, lakta do ramena roknula i glavom o asfalt. Onu gore navedenu Majčicu zemlju.

I kako veli Guzda - što bi maloj učinila da si ju i ulovila - mislim, stvarno ne znam. Vjerojatno ništa. Ne mogu tući ili pljuskati tuđe dijete. U tom trenutku nisam ni razmišljala. Samo me onaj hračak (koji smatram jednim od najnehigijenskijih i najodvratnijih stvari u životu) tako razljutio.

Eto. Sad se smijte koliko hoćete...bang

I da - osim 24-satne glavobolje, malo ogrebotina - Rudarka je opet kao nova. cerek

<< Arhiva >>