Troškovi na početku šk. godine...

01.09.2010.

Jasno mi je da su reklame obično stupidne i da (valjda) ovi što ih izmišljaju idu na iritaciju nas kupaca. Pa kao mi zapamtimo dotičnu reklamu, pa nam i ruka posegne za tim nečim. rolleyes

Noo..

Užasno me iritira kad se reklama kao obraća našoj (maloljetnoj) djeci kroz priču kako je baš cool krenuti u školu obučen i obuven od glave do pete u nove skupe krpice, uz naravno, novu torbu (fuj stara) - a sve provučeno na stopedeset i sedam rata.

Ja sam i prijašnjih godina, kada su (kao) vremena bila malo bolja pazila da npr. stvari za likovni (one puste bojice, tempere, gline, trokute, pernice i sl. školske sitnice) kupimo već krajem lipnja ili početkom srpnja. I torba se - a ni jedna torba se NIJE nosila samo jednu sezonu (čak je Mala nosila Nasljednikovu jer joj je ta bila iz nekog njezinog razloga puno bolja od njezine) - kupovala mimo početka školske godine - npr. krajem 9. ili početkom 10. kad im cijene malo padnu. Ili se dogovore kao pokloni za rođendan.

Što se tiče robice - pogotovo u doba kad su rasli kao gljive - tu smo se držali one svatovske - nešto novo, nešto staro, nešto plavo.. naughty

Odnosno, mi svom svoju robu davali dalje kumićima i nećacima/nećakinjama, oni nama (već ovisno tko je koliko star), nešto se novo kupilo ako je što falilo ili ako se "ubolo" na nekoj rasprodaji ili putovanju - tako da nitko nije bio "gol i bos" prvog dana škole. Doduše, u toj priči cipele / tenesice moraju biti nove, a ne tuđe. No - i tu se znalo naći povoljnih tenesica kvalitetnih marki nekad u Mađarskoj ili čak u Austriji.

Ove godine je Nasljednik, nakon što već petu sezonu nosu svoju zimsku jaknu (nudila sam ja njemu novu i prije) dao izjavu kako bi ove godine ipak neku frišku. Doduše, ja volim, pogotovo zimske (čitaj: skuplje) stvari kupovati na zimskoj rasprodaji iza Nove godine, no vidjet ćemo što si je on to zamislio. Kako je on jedan od onih što stvari nosi dok ih ne preraste ili dok se ne raspadnu - njemu se isplati kupiti nešto kvalitetnije i skuplje. Za razliku od Male kojoj nikad dosta krpica.

I da - slučajno sam se danas par minuta našla usred Avenue Mall-a. Sve puno mlađarije, super skockane kako baulja po dućanima. Pa odakle im pare za takve pizdarije??

Ili si to roditelji liječe neke svoje traume? no

<< Arhiva >>