Horoskop, makeover i još neka nevezana sr....

23.06.2010.

Post od jučer: Horoskop mi predskazuje bolja vremena. Možda i ne. Možda si to samo ja umišljam jer mislim da je dovoljno dugo trajalo sranje od ovih pola godine (dan simo - dan tamo) da je vrijeme da stane i da se kolo okrene na bolje...

Doduše, da mi je netko rekao u siječnju da se ništa neće riješiti slijedećih par mjeseci, da će mnoge stvari tapkati na mjestu, da ne velim ići unatrag - valjda bih si rezala žile. Ovako - živjeći iz dana u dan, vjerujući da će pravda pobijediti (barem dio "pravde", davno smo odustali od pomisli da bi se stvar mogla riješiti u 100% iznosu)...

No, s obzirom na sve okolnosti - još nam je glava iznad vode. Još uvijek ili usprkos svemu - veselimo se malim stvarima više nego inače...

Post od danas (onaj jučer je naglo prekinut, znate već kakvi su neurozni muškići kad si nešto zacrtaju... nut):

Nakon malo makeover-a definitivno se žena osjeća puuno bolje... smijeh

I da, nisam znala da je kupovanje tj. traženje neke malo "finije" odjeće za koju se očekuje da će (pre)bogata kuma obući na seoskim svatovima (možda si samo umišljam, never knows eek) - a to bi u mojem slučaju značilo nešto između jeftinih kineskih replika (za cca 200 kuna) i skup(lj)ih komada od 1.500 i više kn, ne računam one "it" dućane domaćih dizajnera u koje se ne usudim niti ući, tako da ne znam ni cifru na njihovim haljama (tak i tak ne mora biti nešto "s potpisom" jer moju seosku čeljad to ne pali, a još manje mene)..

Anyway, nakon što sam slučajno naletjela na dovoljno coctail haljina da mogu nešto i odabrat na jednom mjestu (Peak & Cloppenburg, City One), falila mi je samo odana prijateljica koja bi na kraju krajeva, između nekoliko dobrih odabrala najbolju. Tako da sam, nakon nekoliko MMS-ova i još nešto razgovora između uspjela ufatiti jednu zadovoljavajući. Kad ti dotična prijateljica ima i njihovu karticu s viškom bodova - kiss - ceh ispadne oko 500 kn za pink haljinicu emipire kroja... cerek

Da li će to biti previše ili premalo za moje famozne svatove - to ćete čuti kad za to dođe vrijeme....

Ps. Odo na naku feštu u viksu zajedno s prijateljima. Kao u dobra mlada vremena... smijeh

<< Arhiva >>