Kako se Rudarka bori protiv....

13.06.2010.

Ne, nisam htjela ujutro napisati ovaj post...

Da li se što promjenilo, nakon što sam sve ispričala nekim svojim kućnim prijateljima, prijateljicom ex policajkom i najbližoj si obitelji? Pa mislim da ne....

Zato je vrijeme da i vi čujete...

Noćas sam se zaratila ni više ni manje nego sa policijom!! smijeh

Priča ide ovako:

U pola jedan (znači danas) zove me Guzda s drugog kraja Lijepe naše. Kako smo se Mala i ja dokasno muvale po kući, tako sam u to doba još uvijek gledala neku staru snimljenu SiEsAj epizodu (nakon prospavanog popodneva zubo) i nisam shvatila zvonjavu moba kao neki veliki alarm.

Veli mi Guzda kako ga je zvao Nasljednik (subota - dan za izlazak, pizdek mali zvao je tatu, a ne mene), kako su ga policajci opet zapisali kako je konzumirao alkohol, a on je pio Colu, pa će opet biti frke sa socijalnom službom (ima post od nekih par tjedana), te nek ja nešto učinim jer sam doma, a on nije.... rolleyes

Tu ja zovem malog da vidim što se dešava. On je u međuvremenu, s našeg željezničkog kolodvora (gdje su ga zapisali) već stigao u 15-ak kilometara udaljenu selendru (gdje je najbliži disco club). Ja ga još jedanput pitam da li je išta od alkohola liznuo te ako nije - idemo na policiju izganjati pravdu, pa makar i alkotestom jer mi je pao mrak na oči kad se sjetih socijalne službe. mad

I tako ja sjednem u auto, ljuta kao pas, u zgužvanoj bijeloj majici (zvanoj - spavaćica), doduše dovoljno hladne glave da ispod navučem u to pusto doba noći i grudnjak... smokin i opićim do dotične selendre...

Tamo Nasljednik skrušeno čeka na željezničkom kolodvoru. Veli mali kako su dotični policajci stigli i sad sjede (ovdje govorimo od oko 1:00 AM) u kolodvorskoj birtiji. Ja ljuta ko' pas uletavam i tražim odgovornog koji je moje dijete prijavio da mi pokaže papire ili.... mad

Pretpostavljam da možete zamisliti razljućenu majku u sitno doba noći.... nut

No, na kraju je završilo ovako:

- dotični je naš susjed koji zna tko smo, što smo...
- ima i on djecu (njegova mala ide s našom skoro pa u razred), a i starije sinove pa eto - čovjek (navodno) suosjeća sa mnom,
- smirio je jednu razgoropađenu majku na jedan jaako fini način - svaka čast pametnim i inteligentnim policijotima thumbup

Da li će biti neke prijave prema socijalnoj službi, bez obzira na časnu riječ dotičnog nam susjeda da neće - ne znam. Da li da pokrenem lavinu preko šefa policije - za sada neću. Da li će.... eek

We'll see... Tko živ tko mrtav...

<< Arhiva >>