Mobing na radnom mjestu....

12.06.2010.

Svašta se dešavalo ovih dana, no sve je zasjenila jučerašnja zgoda na poslu. Ne mogu, a da je ne podijelim s vama.

Naime, između ostalog, imam "na duši" jednog tehničara, čovjeka s uvjetima za prijevremenu penziju koji je cijeli svoj radni vijek proveo u onim nekima lagodnim socijalističkim danima kad si mogao laganini raditi, svratiti u birtiju, pobjeći s posla pošpricati vinograd i slične blagodati što je njemu njegov status donosio...

I sad ja moram voditi brigu o tome kako bi dotični uopće imao neke radne zadatke (a od kompjutera zna samo slagati one jednostavne karte i uvijek mu "samo od sebe" sve nestane s kompa), da ga ne uhvati neka kontrola u alkoholiziranom stanju (jer bi dobio otkaz) - ja ga ne mogu zaustaviti da ne pije i slične pizdarije...

Naravno da pokušavam da mi ostane u uredu (tj. za svojim radnim stolom) barem nekoliko radnih sati (daleko od onih osam za koje je plaćen, pa neki drugi odrađuju dio posla koji bi on morao!) što ON doživljava kao mobing...

Naravno da ga - s tlakom 200 i još nekim drugim tegobama pustim svako malo doma (ako uopće ode doma headbang), makar ne bih trebala. Niti smjela. On je plaćen da radi svih svojim osam radnih sati...

Naravno da ću ja kao šef dobiti po nosu što dozvoljavam neke stvari u svojoj radnoj okolini. Neće nitko njega gonjati... no

Uglavnom, nadam se da ste dobili sliku o čemu se radi. Više - manje naša hrvatska stvarnost, gdje ti na platnom popisu imaš hrpetinu ljudi s raznim znanjima, školama i vještinama, a u zbilji neke alkoholičare, neradnike, bunđije, invalide rada, invalide općenito (koji se ne daju u penziju nego žele puno plaću, a ne smiješ im dati ništa raditi jer su nesposobni), da ne spominjem da ih je pregazila tehnologija i stručno NEusavršavanje (ovdje ne mislim na radničku klasu, već ove ostale) - sve ono što imamo po HŽ-u, raznim Agencijama, Ministarstvima i svim ostalim radnim narodom na državnim ili poludržavnim jaslama...

I sad finale: Dođe jučer dotični do mene i počne vikati i drati se na mene....

Kako ja NJEGA maltretiram, ON teško radi i sl....

Nažalost, nisam ga snimila niti je itko bio u blizini da posvjedoči ovom alkoholnom ispadu....

Što da radim?

Mogu ga stisnuti tako kako ga nitko nije stisnuo. Mogu mu oduzeti dio plaće. Mogu biti jaako zločesta...

Ne, ne želim to raditi. Ne želim se spustiti na taj nivo.

No i dalje me grize što on ne shvaća da moje ponašanje nije ponašanje jedne bezobrazne kučke koja ga maltretira na radnom mjestu, njega, jadnog bolesnog čovjeka (koji onda cijelu noć svira, pjeva i pije do iznemoglosti, a kod mene je - ma, čak i nije invalid ni na papiru bang)...

A zapravo je ovo bio mobing na meni!! burninmad

<< Arhiva >>