Blow out...

08.06.2010.

Zlo i naopako...

Kao što već svi znaju - za mjesec dana (da budemo precizni 32 dana) idemo u one famozne svatove, gdje su ne samo Mlada (stara kao naš sin jedinac - onaj malodobni stvor, no dotična ima par mjeseci ispred, pa je već punoljetna) i Mladoženja, već i njezini i njegovi roditelji mlađi od Kume (oliti mene no)...

Pa sam se bacila u potražnju za nekom wou haljinom. Nema veze što ću biti usred neke seoske vatrogasne zabave, odlučih se na "svecki" štih. Jebiga - sebi za dušu. smijeh

Znam da mogu naći neki haljetak od stotinjak kuna po svim onim podrumima (možda i manje za one neprodane maturalne krpe) raznih centara, no nije mi guštu. Ćeif. Izgledaću kao i svi ostali u svatovima, a to ne želim.

Naravno, u ovo secesijsko doba ne pada mi na pamet ući u neki od onih razvikanih dučančića po neku svilenu krpu s potpisom. Isto tako sam bila mišljenja da sa svojih "četrdesetak" (kako ja to volim pisati po raznim životopisima) godina još nisam dovoljno stara da moram ulaziti u one "babske" dućane (u kojima je isto tako svaka krpa skupa kao da je od zlata vezena)...

I tako sam ja lijepo nadobudno protrčala kroz Benetton, Zaru, S'Oliver, Mango i slične "mladenačke" dućane gdje bi se neka svečanija krpica mogla naći do cca 500 - 600 kn.

I??? mad

Osim što sam u onim grozomornim kabinama otkrila kako sam bijela kao sir, okrih i neke grozne nakupine po raznim dijelovima tijela...

Uključujući i zgužvane dijelove koji su definitivno dio starosti..... cry

A sve skupa totalno neskladno s krojevima dotičnih haljetaka jer bi mi osim toga trebalo i:

- samostojeći grudnjak
- desetak sati u solariju
- neke wou cipele (za svaku haljinu drugačije)
- možda nekih kilu dvije manje oko struka (famozni zimski šlauf-ić)
- neki "lajbek" ili slično čudo za one jaako otvorene haljine sa malo ili bez imalo naramenica...

Sve u svemu - još dodatnih tisuću kuna - brat bratu....

E jebemu.... blabla

<< Arhiva >>