Sve ima svoju cijenu...

04.06.2010.

Sve ima svoju cijenu. I nema te stvari koju čovjek ne može platiti, ili još bolje obrnuto - koju može naplatiti od drugih. Samo je stvar u cifri koju ti ponude.

Ak se sjećate ono filma s Demi - "Nemoralna ponuda"... smijeh

Pa se tako jedni produciraju po "Farmama" (tu bi trebali biti ljudi koje dio javnosti pozna - pa su to razne manekenke, pjevači, ocvale jugo zvijezde) i dijele svoju intimu sa ostatkom Hrvata. No, nemojte se zavaravati - oni dobivaju do desetak tisuća kuna tjedno - pa vi izračunajte da li im se isplati kopati, zidati i dojiti krave u blatu do jaja...

Pa usput sve ispričati o vanbračnoj djeci, seksualnim sklonostima, alkoholiziranim stanjima...

Pretpostavljam da je BB puno jeftiniji jer se tu odabiru nepoznati ljudi, pa njima možeš ponuditi i manje para...

Valjda je novac bio jedan od glavnih razloga što se Ex gospođa Dikan oliti svima poznata (pevaljkica) Vlatkica upustila u pisanje knjige. Baš me zanima da li misli postati druga Nives Celzijus ili... ???

Ne mogu reći da i ja nisam napisala knjigu. Doduše, za nju nisam dobila ni kune, a izgleda da ni neću jer me moj izdavač izbjegava belj, no kako se radi o mizernoj svoti, ja preživjeti...

I ja sam svoju knjigu napisala iz drugih razloga i ona kao takva pomaže mnogim roditeljima...

Nećemo sad o meni...

Da se vratim na Pokosicu. Nije mi jasno zašto se upustila u sračkanje svojeg bivšeg života jer samim time pokazuje - ne da je Dikan stara preškrta pizda, već da je ona glupača na kvadrat jer je sve to gutala (očito stari i nije tako grozan), smješkala se i davala intervjue po skupim hotelima, obućena u preskupe krpice, a sad odnjednom - ona je patnica...

Comme pathetique...

No, pretpostavljam da je stvar u onom gore prvom - sve ima svoju cijenu... zubo

<< Arhiva >>