Mail od starog prijatelja...

26.04.2010.

Čuda interneta.... sretan

Danas je stigao mail iz Amerike. Poruka od neke Amy kako je među papirima svojeg oca, a koji je opet naslijedio većinu stvari od velečasnog Tim-a, pronašla isprintane mail-ove, između ostalog i moj, pa eto šalje poruku kako je velečasni umro još 2005. godine.

A onda sam se ja vratila u prošlost.

Velečasnog Tima upoznala sam davnih dana u crkvi u/na Širokom Brijegu. Tada sam imala nekih 15-16-ak godina, te sam s roditeljima bauljala tim dijelom svijeta. Tim je, nakon što je zatražio dozvolu za snimanje, posnimio naš razgovor na kazić, uzeo našu adresu te smo se rastali kao "stari prijatelji".

Poslije su stizala pisma, snimljene kazete, moji roditelji su simpatičnog velečasnog (katoličke vjere) nekoliko puta ugostili u Zagrebu i vodili na izlete u vikendicu, Mariju Bistricu i uokolo Zagreba, te smo dobili poziv da dođemo k njemu u goste u Ameriku.

Nakon što smo mu objasnili cijenu avionske karte u odnosu na godišnju zaradu našeg oca, moj brat je dobio poziv da dođe k njemu u goste, uključujući plaćenu avionsku kartu!

Ne da je proveo nekoliko dana kod velečasnog Tima (Braco je tada već bio student), već je s njim obišao Ameriku s jednog kraja na drugi (uključujući i Seattle odakle još uvijek imam majicu zubo) posječujući i obilazeći njegove američke prijatelje kako bi smještaj bio povoljniji. Neizmjerno iskustvo. thumbup

Anyway, u međuvremenu je nama dojadilo javljati se postarijem velečasnom, no tu i tamo smo poslali mail (to valjda ja) s najnovijim vijestima o vjenčanjima, rođenju Nasljednika, Male, bratove obitelji ....

I sad se sve - kao golub vraćen na početak priče - vratilo ovim jednim minijaturnim mail-om.

Neko novo prijateljstvo? Neke nove veze? Neko novo čudo? We'll see....

<< Arhiva >>