CSI oliti policijska posla...

08.04.2010.

Znam da svaka priča ima više opcija, od onih očitih - crno i bijelo do onih između...

No, nije mi jasno zašto se policija ponaša tako - reći ću samo blago rečeno - čudno.

Da sam ja gospodin Marko Rakar ili X Y (ze) ili neko treći sigurno ne bih učinila nekoliko stvari:

- sa svog vlastitog kompjutora opičila tako vrući materijal kako što je registar branitelja (bar je to lako - kupiš neki mali laptop i onaj stikič i stvar riješiš bez svjedoka, dotično uništiš)

- pokupila registar branitelja i odmah ga objavila (ostavila bih da se stvar "kiseli" neko vrijeme - najgori su mi lopovi koji odmah počnu trošiti svoju ukradenu lovu)

- s bilo kojeg kompjutora bliskog mojoj obitelji / prijateljima ne bi učinila ništa slično

- s bilo kojeg mobilnog ili fiksnog telefona ne bih razgovarala / komunicirala ili nešto treće vezano uz gore navedeni problem...

Sve u svemu, ili ja gledam previše CSI serija i čitam previše knjiga Donne Leon (isto tako krimi - mjesto radnje: Venecija, Italija) ili nam je policija tako nepismena. smokin

Sori dečki u plavom, nadam se da se nećemo vidjeti tako skoro...

<< Arhiva >>