Moj najdraži muškarac...

07.04.2010.

Jedno od stvari što me ljuti je kad Guzda ne stavi u usta ni mrvicu negdje do oko 11:08 - 11:44 te u tom trenutku ODMAH, SADA i TRENUTNO mora doručkovati / ručati, što god je spremno ili nije spremno.

Pa nam nedjeljnji ručak ispada tako da dotični doručkuje u par minuta do dvanaest, a onda djecu tjeram oko stola da pojedu friško skuhani nedjeljni ručak tamo negdje oko jedan. Ako prije toga Guzda ne "natjera" djecu mirisima iz kuhinje, pa i oni doručkuju pečena jaja, neki odrezak na naglo ili slični obrok. Pa s mojom juhicom, pečenim picekom ili nećim trećim - možemo samo u frižider...

Ljuti me moj muškarac u još nekoliko stvari: njegova percepcija realnog svijeta svodi se na slijedeće:

- frižider se sam puni, a kad nema neke njemu omiljene i baš u tom trenutku, nakon tisućutristopedeset i dva sata ili devedeset i četiri dana, stvarčice koja mu padne na gladan mozak - strašno se buni..

- čarape i donji veš se sami (koje čudo rolleyes) s hrpe u kupaonici pretvore u čiste i speglane paketiće uredno posložene u "njegovoj" ladici

- svježi kruh stiže doma zajedno sa umornom Rudarkom. Tamo negdje iza 16:00 h. Ne, ne zna on da se to može kupiti i ranije.

- šrafncigeri, baterije za aku-bušilice i slične "muške" igračke se nakon tri do pet mjeseci više ne nalaze na mjestu gdje ih je on osobno ostavio (čitaj: nasred kuhinje, u dijelu dnevnog boravka, smisli sam mjesto)

- u pola noći pita da li imam što "sitnog" u novčaniku jer njemu baš sutra ujutro HITNO treba barem 500 kuna da može krenuti na posao / put / zajebanciju. i još barem 50-ak eura i 5.000 forinti. da ne pofali... nut

Ima toga još. Tu i tamo dobijem blagi slom živaca, ponekad se posvađamo kao cigani, ponekad rezignirano prihvatim svoj životni križ, ponekad "zločesto" zaboravim da doma nema friškog kruha, pa je dobar i onaj od dan ranije. I onaj od dva dana ranije. zubo

I kad bolje razmislim - pa da nema Guzde na koga bi se ljutila? kiss

Ps. No da. Jučer se malo skitarila po Kaposvaru, Hungary. smijeh

Pps. Najbolja mi je rečenica vezana uz spisak branitelja: ako Kanađani znaju sve o njima, zašto sad ne bi i oni sami mogli provjeriti da li su stvarno ratovali. Ili oni neki koji su se skrivali po samostanima šire Europe...

<< Arhiva >>