Farma - part anjc

22.03.2010.

Pojelo mi post tako da ga nema ni u smeću ni skicama. headbang

No, nema veze. To mi je kazna što mantram o faking politici. A bolje da pišem npr. o Farmi.

Opet je počelo voajersko doba. Nije sad da ću si organizirati život zbog Farme (ni sapunice ne gledam, pa neću ni njih), no da ću baciti oko - oću.

Jučer sam samo malo gledala prvu emisiju (zapravo mi nije jasno da li je ona išla uživo ili je snimljena, hm?) i bilo mi je straašno glupavo i dosadno. Da im dijaloge ne može (uključujući debilnu igru izbora prvog gazde / gazdarice) napisati netko s malo više mašte - sigurna sam da može. No da.... rolleyes

Ja navijam za ove tzv. "stare" igrače. Ove kakti manekenke, playboy-eve zečice (dečki: vaša je za 200 ojra) i ostale sisate plavuše teško da će izdržati u onom blatu do jaj(nik)a. Hi hi.... zubo

Ajmo se kladit da li će i ovaj post otići u svemir ili će ostati na netu. Hmm...

Ps. U međuvremenu je iskrsnuo post (u više komada) onaj o politici, i ovaj o Farmi, pa sam nešto risala, pa brisala... Jebiga, sad tek ne znam što će od ovog svega ispasti. Držim fige da izađe samo u jednom primjerku.

<< Arhiva >>