Kumovanje...

15.03.2010.

Odgovor iz prošlog broja:

Koliko smo se propitali - radi se o +/- 1.000 eura samo za poklon, naravno uz sve one sitne troškove za tortu i/ili cvijeće i/ili nešto treće - i da - Guzdi najmanje ljetni sako (makar nisam sigurna kako će se izvući u Levi's-icama, no njega to puno ne dira zubo) i Rudarki ljetna haljinica i sandalice (naravno, može i bez toga, ovisit će o trenutnoj novčanoj situaciji rolleyes)...

Tužno je što se to od nas očekuje. I sada - ako ponudimo neki element bijele tehnike (jerbo si dotični sređuju svoj kutak ili kuću, zapravo ne znam) do npr. cca 500 eura (koja mu je vrijednost u dućanima) - ispad ćemo škrte pizde. headbang

To mi licemjerje ide na živce. Zašto bih ja potrošila teško zarađene novce, pogotovo u ovim teškim vremenima?

Nit sam rođak(inja) s malim, nit svojta. Najgore od svega što nam je uvijek žao potrošiti na sebe (recimo neke jaako raskošno ljetovanje ili putovanje ili nešto treće), a sada ćemo "baciti" pare u faking svatove...

No da... bang

A sve je to zbog jebenog Jaguara. Rekla sam lijepo Guzdi da si kupi fiću. Možda će ga prestati zvati za kuma... nut

I za kraj - za one što me pljuju kako sam nekulturna seoska baba:

OVO - GOLA U KAVEZU

je danas na kazališnom repertoaru u našoj zabiti.

I poslije - piva. Seveda. party

<< Arhiva >>