Mladenački svatovi...

13.03.2010.

Došli nam u goste mama, sin i buduća snaha (otac je bio moj dobar prijatelj, no nažalost već ga par godina nema među živima...) kako bi nas pozvali u svatove i ujedno obavijestiti kako imamo veselu čast biti kumovi. Tj. Guzda - njegov vjenčani kum.party

E sad, osim što - a šta ćeš nego prihvatiti - smo Guzda i ja generacija s pokojnim prijateljem, majka Mladoženje je dobrih desetak godina mlađa od nas (rodila je s 16!), a Mladoženja, pošto u Guzdi vidi (drugog) oca nakon što je u nesreći izgubio vlastitog s nekih 19-20-ak godina odabrao ga je za kuma.

Malo mi je blesavo što nije uzeo nekog svojih godina, mi bi tako i tako bili velikodušni s poklonom (ili lovom) jer je Mali dobar dečko (čak je nešto i radio za Guzdu), a drag nam je bio i njegov otac.

Mladenka je onaj tužni dio priče, doduše na način kako ja kao emancipirana žena gledam na te stvari - djevojka od jedva punih 18 s "trbuhom do zuba" - tj. biti će do svatova, ponosna što će za par tjedana biti supruga i majka sa zgodnim mužem.

Tuga i jad. nono

Za par će godina biti sranja. Od toga da će mala htjeti vratiti nepreživljenu mladost (od izlazaka do mijenjanja partnera), do toga da Mladoženja (volim ja njega kao svoje dijete) neće stati na jednoj curi (nije mu ni otac bio drugačiji, pokoj mu duši), a što će biti ta tim malim (budućim) djetetom??

No dobro, možda neće sve biti tako crno, no čisto sumnjam da scenario neće biti sličan ovome.

I sad - pitanja za kraj: što u vašim krajevima kum po običaju "calta" tj. plaća?

Ovi su nam jučer rekli kako neće biti "kupovanja mlade" (živi bili pa vidjeli), "cipele" i sl. pizdarija, no smisliti će neke druge fore (za izvlačenje love). Poklon će naravno dobiti u skladu sa "okućavanjem", no zanima me da li ima što što - kolači, torta, muzika, slikanje ili... ???

Ja sam ipak gradsko dijete. smijeh

I da, bez obzira na seosko vjenčanje i svatove u vatrogasnom domu, odlučila sam se počastiti nekom lijepom ljetnom haljinom i sandalama, bez obzira na ostale. Pretpostavljam da "mala crna" kako god mi dobro stajala nije za takvu prigodu?

<< Arhiva >>