Đuro the Zver....

22.10.2009.

Pa ne mogu vjerovati kako vas već neko vrijeme nisam obavjestila o Đurinim kućnim čarolijama... zubo

Nakon što sam dobila, naručenu preko Amazona, Ferrets for Dummies (oliti Tvorovi baš za takve kao mi naughty), nisam ništa pametnija.

Tj. već smo prošli sve moguće opcije - "grize", "sere gdje stigne, ako ga zanemariš u igri", jede, smrdi (kakač pogotovo namcor), "ne spava svih 20 sati", a sve suprotno od onog što čovjek pročita na netu, pa poslije ispadne da baš i nije stvar tj. Zver tako umiljata kao što neki zaljubljenici u dotičnu živinu napišu....

I kao što rekoh davno ranije - ja sam ta koja mu čisti wc (tj. kut u kavezu), hrani, igra s njim (čitaj: pazi na njega kao na jednoipogodišnjaka u šteti), šeta po dvorištu (tu ubacim i Malu, koja nevoljko pazi na svojeg kućnog ljubimca thumbup) i vodi brigu o datumima vezanim uz veterinara.

Jedan lokalni mi je rekao da će ga dotični ugristi. Pa naravno da hoće.. He he.. Kad mu bude kopao po ušima... belj

I veli Nasljednik jučer - da ih vidiš na internetu - svi su umiljati, daju se maziti, ljudi hodaju bosi po kući (mi u čizmama cerek), puštaju bebe da pužu po podu uz tvorove i sl...

A naš zmaj očerupao svoj kavez kao da u njemu boravi lav, a ne obični tvor....

Šta da vam kažem - jedino nema doma glavnog krivca za kupnju Zveri - Guzda i dalje pliva oko svog otoka. Fak. smijeh

<< Arhiva >>