I'm back!!

03.10.2009.

Vratih se!

E sad, ne mogu u par riječi opisati kako je bilo. No, mogu reći da se i na dotičnom kongresu osjetila recesija (pa smo recimo pili "litrenke" umjesto butelje), ali bilo je ugodno i zabavno.

Prvo o hotelu. Bili smo u kompleksu SOLARIS hotela kojemu je prizemlje - od terase, dvorane za doručak/večeru, dvorane za kongrese i ostale male sale, samog hola i hotelskog dućana sa lijepim prigodnim poklonima iz Hr + predobrim Guess torbicama - nema ih valjda tko kupiti pa je izbor odličan i bazenskog prostora i vanjskih lokacija na razini dotičnih 4 zvjezdice, ali sobe no...

Osim što su kvadraturom minijaturne, s time da u kupionici ne možeš ni pošteno kakati ako su vrata otvorena, moje noge, na mojih jadnih 165 cm visine i 55 kg visile su sa kreveta, a osobno sam se osjećala jako neugodno da ne ljosnem na pod od "širine" kreveta dizajniranog za prosječnog Filipinca... rolleyes

Sam kongres i prigodne večeri su bile ok. Osim samog izbora hrane. U toj priči nije se desilo da su kompanije koje su bile sponzori večera platile manje, već su hotelski kuhari, s dobrim namirnicama napravili (relativno) lošu hranu. Nažalost.

I ne, nisam se napila. I relativno rano sam legla. smijeh

A toalete?? nut

Što su gospođe - gospodične - kolegice punašnije oblačile su uže i kraće haljine i prigodnu (usku) odjeću.

Povratak je već bio druga priča - malo smo skrenu s puta, pa smo preko Biograda, Zadra i Ugljana došli do Metropole. Hi hi... cerek

<< Arhiva >>