Milijunaš!

17.09.2009.

Upravo gledam Milijunaša nakon duugo duugo vremena. thumbup

Meni osobno to je jaako jaako dobar kviz, gdje, definitivno, osim sreće da čovjek ne dobije neko pitanje o kojem nema pojma, a nalazi se na nižem dijelu piramide (pa se čovjek obruka pred susjedima, kolegama i zlobnom familijom) ipak ima dosta i u samom znanju sudionika u kvizu.

I sam Tarik je euforičan i stvarno mislim da ne glumi kad je očaran što je ponovno u kvizu. smijeh

Oduvijek su me fascinirali ljudi sa nekim čudnim usko-specijaliziranim znanjem, kao jedna postarija profesorica (mislim iz Rijeke) koja je skoro pala na pitanju o "himni" Vatrenih (da se podsjetimo - Severinina "Trava zelena") - što je zapravo bilo nedugo nakon prvenstva, da se razumijemo, a mrtva hladna odgovorila na pitanju (za puno kuna) koji je Nobelovac, neki matematičar ili fizičar ujedno i protrčao na skijama preko Južnog pola - pa mislim nut.

Ajme meni, koja su pitanja... rolleyes Pojma nemam.

A rado bih sudjelovala. I najveći gušt bi mi bio reći Tariku: "Ma znam odgovor. Da čito, hodo..."

To je onaj vic o Muji - Jel Mujo čit'o "Na Drini ćuprija"? cerek

Prije par mjeseci gledala sam i bosansku inačicu na nekoj od njihovih programa (s obzirom na moje seosko okruženje, uglavnom imamo te istočnjačke, a ne zapadnjačke programe na lokalnoj kablovskoj). Kako su tek Bosanci neznalice (a sve neki doktori, ekonomisti, direktori naughty) A voditelji - onaj naš s Nove TV. Kako li mu je ime...

A tek "Milijunaš s ulice"... Wou film...

<< Arhiva >>