The day after...

27.02.2009.

Malo se osjećam zgužvano za dan poslije rođendana. Doduše, pošto smo frendica i ja trgnule butelju Silvanca (ili nešto drugo, ali u istoj boci i ista naljepnica), a drugi su se nalijevali pivama - i ne bi trebalo biti tako strašno..

Cijeli dan su stizale poruke i zvonili telefoni. Nisam mogla vjerovati da su me se neki ljudi sjetili - kao naprimjer bivši muž moje dobre prijateljice (taj je pak Guzdi dužan neke pare, bolje da ne znam koliko zujo)

Pak onda poruka iz "mojeg" wellness centra (valjda sam tamo ostavila datum rođenja kad su mi uvalili neki upitnik - karton za ispunjavanje). thumbup

I frizerka se javila. mah

Ma šta da kažem, kako li sam važna u životima tih ljudi... nut

No da, pokloni?

Ovdje mogu spomenuti kako su mi frendovi, za ovako "veliku" godišnjicu ipak poklonili prekrasnih stvari - kompleta finih sapuna, fine majice, zumbula u prekrasnoj teglici, Žlahtine party, kuharice (samo čokoladni recepti!), čak i donjeg veša, te dva poklon bona za masažu u onom gore spomenutom wellnessu (to su mi najdraži cerek), no nekako se osjeti dah recesije - "moja" cvjećarka nije baš tržila ove godine, kao prijašnjih kad je stizalo i po nekoliko buketa...

Ipak su ljudi odlučili ne bacati tih dodatnih pedesetak kuna na nešto što će tako i tako uvenuti. Doduše, nešto prekrasno, ali....

I za kraj - poklon iz "preduzeća" je mala ljubičasta Guess četvrtasta torbica (kad se sjetim lozinke za Photobucklet vidjet ćete i sliku) s lancem kao remenom. fino

A Guzda?? Recesija. No, neće od zaboraviti dugove kad mu stignu na naplatu neke stvari. Ponekad je super dobiti rođendanski poklon i usred ljeta. yes

Do slijedećeg rođendana - tko živ tko mrtav....

<< Arhiva >>