Bolesnička tv

25.01.2009.

Ja bum totalno ponorila...

Naravno, kako mi se stanje mrvicu poboljšalo (čitaj sjedim i ne spavam cijele dane i noći), tako mi je daljnski u ruci.

A na televiziji - veliko ništa!

Osim starih filmova - napucah se, natrčah, utapah.....

U nedostatku zanimljivijih sadržaja - pogledah jučer kasno navečer "Ples sa zvjezdama" na RAI. nut

Jer se po ženskim časopisima vuku slike nesuđenog talijanskog princa - nasljednika krune kako pleše - pa nije Rudarka manje znatiželjna od ostalih, te se htjela svojim očima uvjeriti u istinitost natpisa da je zgodan..

O je. Zgodan i prezgodan. cerek

I da - ima i tetovažu na ruci.

A bio je tu i neki jaako sladak mladac. Ne znam da li je mali tipa "Nižetića" tj. pjevač ili nešto drugo - nooo..... S njim bi se dalo svašta raditi.

(uf, ova mi bolest pomuti pamet). fino

Onda sam danas odgledala na OBN-u njihovu verziju "Milijunaša" odnosno "Super milijunaš" s onim nekim našim voditeljem sa Nove TV koji njima glumi Tarika.

A bilo je tu svega.... rolleyes

Neka Bosanka iz Mostara. E jebate, ta baš ništa nije znala. Ošla žena sa 500 konvertibilnih. Kad bolje razmislim, nije loše ni dobila s obzirom da nije imala pojma kako izgleda "Andrijin križ".

Veli njoj ovaj naš voditelj: "A položili ste vozački?". Na što je baba odgovorila da je, ali da se baš i ne može sjetiti tog križa. He he.... smijeh

Da sad tu ne spominjem neku strašno dosadnu dokumentarnu emisiju o kancelarki Angeli Merkel. Još uvijek mi nije jasno zašto sam ju gledala. I k tome od početka do kraja. No sada znam da je babac iz istočne Njemačke, pa se valjda zato ne zna oblačiti, da ne dozvoljava snimanje u trenucima odmora (i vožnje avionom) i da potiho skida sve svoje protivnike...

Ima toga još o njoj, ali mislim da vas ne zanima. bang

I tako....

Ako još budem bolesna - ima da odem na kvasinu. Totalka... zubo

<< Arhiva >>