Novogodišnji koncert u Beču

01.01.2009.

Ne mogu se sjetiti detalja oko prošlogodišnjeg prvog dana godine, osim što je Kraljica Majka bila u dosta lošem stanju, uglavnom psihički (nije baš bila sigurna gdje je, zašto je, pa čak ni tko smo joj mi), pa mi je i ta situacija tjerala suze na oči.

No, u mojoj mladosti, prvi dan nove godine se uglavnom provodio uz lagano spavanje, gledanje (i tada starih) filmova, francusku salatu, beze-tortu i obavezno gledanje novogodišnjeg koncerta iz Beča.

Tako da mi je taj koncert jedan od uspomena na dane kad sam bila što dijete, što mlada cura. Doduše, kako to već biva sa mladima - nikad nisi potpuno sretan i zadovoljan, pa sam i ja imala svojih briga, koji mi sada izgledaju totalno smješno.

Kako Kraljice Majke više nema, tako mi neke stvari dobivaju neka druga značenja.

Pa sam pustila koju suzu....

Jebiga.

No, nitko me nije vidio.

<< Arhiva >>