Zločesti roditelji... + alkotest

06.11.2008.

Već dugo niste čuli ništa o Nasljedniku.

E pa, gospodin je mladi u međuvremenu skupio nekoliko jedinica, napio se prvi puta u životu "kao svinja" no prilikom izlaska u lokalni disko, votkom (taj vikend je bila "akcija" - votka 2 kn - za upucat gazdu) - "mama, nikad više" thumbup - živi bili pa vidjeli, a imali smo i jednu "Situaciju".

Opis "Situacije" slijedi:

Prije par vikenda spremali smo se na druženje s noćenjem u Sloveniju, uz mali izlet u Graz. Lijepo sam s Nasljednikom raspravljala o njegovom ponašanju kad nas nema doma, čak dapače niti u Domovini. Jer se mislilo kako nam je dijete starije dovoljno ozbiljno da može samo preživjeti jednu noć u vlastitom domu. Je brus. mad

Pošto je još uvijek mlađi maloljetnik (nepunih 16) ne bi se smio skitariti iza 23 sata po gradu - famozni "Obiteljski zakon", koji se čak u našem selu dosta često provodi od strane naše seoske policije. Pa svako malo pokupe malce s nepunih 16 oko lokalnog "zdravljaka" gdje gladna djeca meze sendviče prije odlaska doma. Tako smo dogovarali da obavezno bude u našoj kući kako ne bi završio na policiji.

Jel' bi onda tamo i noćio. Osim ako bi ga dali ujaku, kad bi dotični dojahao iz Metropole u selo naše malo.

I što se desilo?

Skupilo se u našoj kući nekolicina, od čega se jedan i nalijao tako da je bilo bljuvanja (nisam željela čuti detalje, samo da je sve dobro očišćeno), pa je dotični odbauljao doma, pa je gnjevni otac zvao na naš fiksi telefon, pa je zvao neke druge roditelje koji su stigli na naša vrata i provjeravali situaciju (koja je doduše u tom trenutku već bila ok. jer ostala trojica nisu konzumirala alkohol ili je taj famozni četvrti već otišao sa flašama dalje nut), pa je Nasljednik zvao majku (oliti mene) na mob usred noći, usred Slovenije (na moj račun) da mi prije ostalih objasni svoj dio priče.....

Sve u svemu kino! namcor

Uglavnom, nije on baš shvatio priču o odgovornosti njega ("nisam ja pio") kao domaćina i njegove (ne)sposobnosti kontrole svojih (polu)pijanih pajdaša od 15-ak godina! blabla

Sad ide najbolji dio: Nasljednik bi sa svoja dva pajdaša slavio 16 rođendan u unajmljenom vatrogasnom ili takvom nekakvom domu na rubu sela. Oni bi sve sami. Njih trojica, ostalih who knows how many i hrpetina alkohola ... headbang

Naravno, u ozračju gornje priče - i Guzda i ja smo se energično suprodstavili toj suludoj ideji.

Sad se mali duri.

Cijeli tjedan! zubo

Alkotest: prijetila sam ja već s alkotestom. Što je najbolje, ja ga u svakom trenutku mogu "posuditi" s posla - tako da Nasljednik zna da je to stvarno i ozbiljno. Nooo... Tu nastaje dilema (uostalom kao i na poslu) - a šta ako pokaže ono što ne smije??

Mi smo pak roditelji koji ga pokušavaju naučiti - ne da ne pije nimalo, pa da se u nekom trenutku nalije kao svinja - već, ako se i pije, da to radi s mjerom (malo pive neće nikom škoditi - puuno votke ili nedajbože miješanja svega i svačega može dovesti do kome ili u ovo doba čak i smrti smrzavanjem).

<< Arhiva >>