Srce tuče...

21.10.2008.

Kako je to čudno kad si jedan dan zdrav, a drugi bolestan...

U petak sam prestala piti lijekove za alergiju jer je pomrla faking ambrozija. I prijašnjih godina sam pila istu terapiju. I jednako dugačko - u mjesecima. I nitko mi nije spominjao da bi se "skidanje" moralo odraditi ikako drugačije nego prekidom (one jedne tablete dnevno). Doduše, čini mi se da mi je bilo i prijašnjih godina loše, no očito puuno kraće i s puuno manje nuspojava, pa nisam zapamtila kao neko alarmanto stanje. Ili se poklopilo sa nekim drugim danima u mjesecu, pa sam to pripisivala tih nuspojavama.

E sad, da li to ima ikakve veze ili ne - ali meni je od tada loše.

Srce mi tuče ko' blesavo. Tj. srčani tlak mi je oko 100.

I loše mi je.

Sutra idem doturu. Valjda ću biti pametnija nakon toga...

<< Arhiva >>