Šopingiranje...

19.10.2008.

Znam da očekujete opširan izvještaj, pa eto - da vam skratim muke:

Nakon kavice na Savici i uputa oko injekcija, doza inzulina, hrane i ostalog, krenusmo prema Deželi. Vinjetu je Guzda kupio još ranije. Što ćemo, kako ćemo - prvo Austrija - Graz.

Ja sam imala volju obići H&M i Ikeu, pa eventualno prošetati po centru Graza (tamo pak nisam bila već jaako dugo, praktički od kada su izgradili trgovački centar pokraj Ikee i od kada se više nije išlo po špeceraj u Austriju).

U onom novom trgovačkom centru nadomak Graza gužva već na parkiralištu. A dućani - svi više manje kao i u našim City-jima, King-ovima i Mall-ovima, pa mi se nije razgledavalo nešto što mogu i bez Guzde i bez napora i bez eura....

U H&M krkljanac - sve samo naši. Natežu robu, probavaju, love se, gube po dućanu... nut

Ona preslatka vestica na manekenki na njihovim stranicama je u zbilji neka "krpa" koja grozno stoji, pa sam razočarano odustala od bilo čega u dućanu.

Naravno, Maloj sam našla majicu (s kapuljačom) i donji veš - topić i bokserice sa Snoopy-ćima. Nije da takvih stvari nema kod nas, ali eto... Kad smo se već dovukli do Austrije....

U Ikei ista slika - uglavnom naš narod baulja, kupuje - uglavnom sitnice kao i mi i razgledava...

Najbolji je bio prizor na krevetima - tamo ih je na nekoliko njih istovremeno ležala škvadra i isprobavala - zalegli u cipelama. Nisam samo skužila jel' su naši ili "njihovi". He he...

Kupili??

Čaše, cca 6 deci - skoro pa ko' vazice, ali su se nama dopale. Pa onda nešto, što smo mislili da su doze za sol i papar, a zapravo su doze za posipavanje kolača (ima i modlica - srce, kružići i sl. za posipavanje) Sad smišljamo kako da ih pretvorimo u doze za sol i papar jer su krasnog oblika, metalne, što nam odgovara u srebnoj kuhinji.. smijeh

Kupili i crveni tepih za kuhinju...

Ne mogu reći da sve to nismo mogli naći za iste novce i u Lijepoj našoj, no eto, kad smo već na tom famoznom mjestu zvanom Ikea, ne možeš a da ne kupiš neku slatku vazicu, svijećnjak ili lampu.

I da se zna - ja sam potpuno protiv da ta dotična Ikea dođe negdje unutar naših granica!

Izgubio bi se taj gušt - "Bila sam u Ikei! Ma to ti je iz Ikee!" Ne mogu, a da ne priznam da sa nekom toplinom u srcu gledam u te slatke stvari. Šta ću, ja sam ipak generacija koja je po takve stvari morala putovati do Graza i Trsta....

Pošto smo već do tog trenutka bauljanja po Ikei bili gladni i umorni, a nije mi se jela ona klopa u Ikei gora od naše seoske menze, odustali smo od šetnje gradom i krenuli prema Mariboru. Volimo pojesti mexičku klopu u Tacos-u u EuroPark-u u Mariboru.

A kako mi je već na nos išlo šopingiranje, tj. više - manje razgledavanje izloga, Malu smo do tada obukli od glave do pete (kupili smo joj i uske hlačice u Zari), Nasljedniku pronašli neku majicu i donji veš u H&M u Mariboru, vrijeme je bilo za obilazak frendova.

Prekrasni aranžman s kaktusima (koji smo švercali preko nekoliko granica) "preživio" je do isporuke u ruke kojima je bio namijenjen, a mi smo se do sitnih sati podružili sa dragim ljudima.

Ne možeš vjerovati da su to Slovenci... thumbup

Sad se pitate što je Guzda kupio/dobio??

Veli on da si je kupio vinjetu!

Da jednu, dvije!! smijeh

A ja???? Dobila rođendanski poklon (doduše za rođendan koji mi je bio u veljači!) - Swarovski privjesak. Sama birala. I da - cijena je bila 60 eura (u bivšem Duty Free Shopu - sada dućanu Regal na granici). cerek



<< Arhiva >>