A ljubav je....

15.10.2008.

Dobro jutro radni narode!! (ovog trenutka nas ima samo 23 na blogu!!)

Jučer sam zaspala cerek (he, he kako sam to lijepo napisala).

I mislim si ja - kako je to lijepo kad imaš cerek.... ....

A sad me ujutro gleda Penelope Cruze sa kutije za šminku. Jebiga, žena ima novaca ko' pljeve, slavna je, njene slike (sa dotične šminke) stoje po seoskim kupionicama....

Jedna od onih glumica koje nikako da se udaju. Druge pak to rade prečesto...

A ljubav???

Ili Halle Berry? Koju su oni njezini bivši muževi mlatili. Koja ima preslatku curicu sa tipom koji više nije s njom??

Ili???

Jednom riječju, što je žena zgodnija, ljepša, pametnija, bogatija - sve je manje šanse da ima normalan sretan život.

A mi - kao "obično" ovim prvima zavidimo??? Ma dajte, najte.... fino

<< Arhiva >>