Blog br. 845 - almost cool lista! A neki...

02.09.2008.

Osim što mi i dalje ide na jetra kad se na blog ufuraju svi oni političari koji odjedanput postanu informatički pismeni i skoni da sva svoja sranja podijele sa nama blogerima (to što stalno sumnjamo u njihove PR-ove, očito nikog ne zanima) u vrijeme predizbornih previranja.

Oprosti dragi Davorko (svi smo mi na blogu na ti, pa sam tako i njemu odgovarala u drugom licu jednine), cijenim sve tvoje postove i tvoju kontinuiranost, bili izbori ili ne...

I onda, od prvog bloga na dalje, sve nas to lijepo obavijeste na naslovnici. Da možda ne bi propustili neki biser dragih nam naših Kiro i inih političara. (Da da, gdje nam je gospođa predsjednica Pusić??) Da ne velim da ih odmah šiknu na neku od cool lista!

Nakon izbora? Sve pada u zaborav...

Jebo blog, jebo blogere....

Onda je došao red na pjevačice, glumce, guru-e i slične zvijezde i zvijezdice sa naše skučene estrade. I oni su odmah s prvih postom uskočili na neku od dotičnih lista...

Da li se Alka (Vujica) i dalje javlja? Da li nam Sanja (Doležal) što piše? Da li se javlja Guru mačak, sračak or whatever?? Neee...

Zato nam je sad hit zvijezda novinarka koja se nalazi na istoj cool listi kao i ja što sam kopala i orala godinama da bih "zaslužila" da me se vidi na naslovnici!

Naravno, shvaćam da sam vam ja jedna anonimka, čovjek iz naroda, mala seljančica, čak dapače, iz one 40 - 45 grupe (baš me zanimaju onih dvadesetak iz najstarije grupe!), pa nisam tako zanimljiva kao gđa Ivaniš!

Al ta ju odmah bacite na listu??? Helou???

Kategorija: Karijera (blogerska) + ženski kutak (nisam u PMS-u, jet)

Ps. I poruka dragoj prijateljici: Draga, ljubav pokreće svijet, ratove, nove generacije... Ja sam na tvojoj strani!! Žrtve se ne računaju! kiss

<< Arhiva >>