More... ahhh... more

12.08.2008.

Stigli i na to famozno čekano more...cool

Il' starim ili ... smokin

Nekako mi nije neki gušt. Doduše, s nama je Guzda pa me nitko ne sluša. Tako da sam samo služavka, bez da me se posluša bez prigovaranja, kako ja to inače radim ...

Nema ni Kraljice Majke da me za*ebava... cry

Nasljednik više gleda TV i spava nego što se kupa. Čovjek će izdržati još tih par dana, pa ga stavljamo na bus (možda iznađem i jeftiniju varijantu - da ga nekome uvalim u auto) za Selo malo. Odlazi čovjek u Mađarsku (ne, ne pitajte me gdje jer izgleda da nitko ne zna kuda putuju) na neki sportski turnir.

Mala ima frendicu iz razreda u blizini, pa nas ostavlja svako popodne i veselo sama odlazi na plažu... wave

Guzda mijenja planove - od toga da s nama ostaje svih desetak dana (što bi bio rekord u ovih naših više od 15 godina braka), do toga da još danas popodne sjeda u auto i odlazi do Rijeke odraditi neki poslić... rolleyes

A da, gdje sam????

OVDJE.
Doduše, ne u hotelu već apartmanu s prekrasnim pogledom na cijelu uvalu i s druge strane zeleni poluotok....



<< Arhiva >>