Privatno vlasništvo...

04.08.2008.

Znam da je pisanje na ovom privatnom portalu zapravo njihovo vlasništvo.

Ili nije?

Nemam ništa protiv, čak dapače, volim kad me ubace na naslovnicu. Doduše, ne volim kad je to neka tema koja malo bolje baca svijetlo na moj privatni ili poslovni život jer mi nije namjera da vam baš sve otkrijem (što dobro znaju blogeri s kojima sam popila kavu i upoznala se uživo).

O da, javna je tajna da neki privatni televizijski kanali, da sad ne spominjem i nacionalnu nam TV traže friško štivo i neke nove teme tako da čitaju naše blogove, da ne velim da ih bezobrazno copy/paste-aju kao svoje vlastite uradke, pa se začudiš kad vidiš kako je ista tema obrađena u nekom prilogu u popodnevnim emisijama ili kao "njihov" tekst u novinama, da ne spominjem kako su neki moji izrazi i umotvorine uklopljene da ne velim pokradene...

Zapravo me potakao komentar kako je SKASKA završila u besplatno dijeljenim novinama - Metrou. Pa sam malo provjerila da li sam i ja kada bila "zvijezda" istog lista. Naravno....

Tko ima pravo linkati na naše stranice, sa kratkim opisom naših umotvorina??

Znam da je to stara prožvakana tema, no zaboravih detalje, pa se i dalje pitam....???

A gosti? Jučer naprasita večera u jednom mex restoranu gdje su Oni jeli pizzu i roštilj - cijena: neprocjenjivo, mi platiti 300 kn....

<< Arhiva >>