Muke po moru II

27.06.2008.

No da.. Znam da se pitate kako se to ljetuje kod Rudarke, pogotovo nakon onog jučerašnjeg plastičnog opisa "zdravog" ljetovanja!

E pa ovako - tokom proljeća sporadično obavještavam Guzdu kako XX.08. imam rezerviran apartman i krećem s djecom na more. On se, skoro svake godine začudi kad nas dan ranije vidi kako se pakiramo.

"Pa kud vi idete??" nut

Već godinama odlazim sama s djecom jer je Guzdi ful sezona radova i obično je zatrpan s poslovima do grla. Navikla se ja već na sve to. Jedne godine sam naivno pristala da u nekoj njegovoj "rupi" od par dana skočimo svi zajedno, kao prava familija. Što se desilo? Završih kod šogorice u vikendici, s hrpenom "naše" djece i muževima na šljakama.

Bila je tu i posljednjih dviju godina kombinacija sa Kraljicom Majkom, koja mi je bila gora opcija nego slinavo i centravo dijete. No da, nekako sam i nju uspjela "odgojiti".

I tako se mi lijepo kupamo, sunčamo, dosađujemo (to ja), gužvamo po Puli sa svim ostalim turistima...

Onda nam Guzda uleti u priču. Pa se jedu sladoledi za doručak, kupuju sve moguće gluposti po onim "prekrasnim" štandovima s "Made in China" hrvatskim suvenirima, rade ludosti na plaži, ispunjavaju želje i željice...

Istom brzinom i izleti, a ja uspijem djecu dovesti u kakav takav red do povratka kući.

No, svake godine, kako oni rastu - ili ja starim pa postajem popustljivija, sve se bolje slažemo. Doduše, puno odluka tipa - hoćemo danas na pješčanu plažu u Medulin, izlet na Brijune ili na "našu" plažicu pod prozorom apartmana, igramo Remi ili gledamo TV - prepuštam njima jer su oni ti zbog kojih sam na moru.

Davnih dana, još dok su klinci bili manji uvela sam uredbu o nošenju stvari na plažu: svatko svoj ručnik oko vrata, badić na sebi i sve moguće igračke koje žele, a mogu sami ponijeti. Hoćeš luftić, peraje, šlauf? - Nosi si ga sam...

Ja sam nosila onaj ostatak hrana - piće - lova - knjiga/novina - kremice - svoj ručnik (u plavoj Ikea torbetini - ona je najbolja za takva cukanja stvari).

Sada sam već u fazi da ih mogu pustiti same, da odem ujutro do hotela na kavicu uz dnevne novine ili popodne hladnu pivicu uz knjigu.

Morat ću početi polako smišljati opciju be - kad me djeca ostave samu. Moram razmisliti s kojom ću si prijateljicom organizirati ljetovanje.

Ili da počnem preodgajat' Guzdu??? bang

<< Arhiva >>