Bogataši, nogometaši...

25.05.2008.

Glupo mi je komentirati što se dešavalo na Eurosongu. U jednom trenutku sam se zapitala zašto se mi čudimo pjesmama na Dori. Pa ovo je puuno gore, puuno užasnije i puuno dosadnije od bilo koje pjesme na našem lokalnom izboru. Ehh...

No, već se danima pitam nešto sasvim drugo. U jednom od naših slavnih tračerskih novina izašla je slikom bogata reportaža s crkvenog vjenčanja & krštenja djeteta jednog našeg slavnog nogometaša i njegove družice. I skupilo se pritom dobro društvo ex i trenutno važećih nogometnih bogataša sa svojim boljim polovicama i nejakom dječicom.

I sad - na svu tu lovu i blještavilo, kupovanje (pre)skupih haljina po Milanu, Londonu, New Yorku i tko zna kojim metropolama ispalo je slijedeće:

- da su dvije dame došle u indentičnim haljinama (samo različitih boja) - doduše, jednoj je puuno bolje stajala, he he
- da je svaka druga stigla u krpici iz Lanvin-ovog dućana (da nije "Sale"?)
- da je ditična mladenka - majka krštenika došla u nekoj krpi koju bi moja seoska krojačica puuno bolje sašila, pa bi to i bolje stajalo na dotičnoj (inače - gle čuda - ex-manekenki), a kad ono - iznenađenje - isto iz Lanvinove kolekcije
- da su djeca izledala kao iz crtića, obučena u bijela odjelca i slične pi*darije tipa onih malih kraljevica sa duplerice drugih tračerskih novina
- da je dijete (starosti moje Male) bilo obučeno u nešto roza - svijetloplavo što uopće nije stil jedne 11-12-godišnjakinje. Koma.
- da je jedna poznata pjevačica došla u skupoj ciganjsko - šarenoj krpi u kojoj ja ne bih ni na plažu..

O nogometašima nema smisla trošiti vrijeme i trud. Taj "moderni" stil oblačenja nisam nikad zgutala..

I svi su u zalazak sunca veselo otišli na klopu i "odlično se opustili uz omiljenog im Halida Bešlića uživo"...

Jadna li nam majka s takvim bogatašima... burninmad

<< Arhiva >>