Pričest, krizma, krstitke... + mali izvještaj

17.05.2008.

A šta da vam kažem???

U ovih posljednjih nekoliko tjedana obavili smo:

- jedne krstitke (50-ak ojra)
- prva pričest - bliži rod (50-ak ojra)
- krizma - Nasljednik kum (preko 150 ojra)
- familija - rođendan (poklon kupljen još u Italiji + buketlin)

Ostalo nam je:

- prva pričest - zwei komada (slijedećih 80-ak ojra)
- krizma - zwei komada (?? ojra) + rođendan prijateljici - majci jednog od krizmanika
- rođendani Netjacima (nešto poklona već odrađeno unaprijed)
- rođendan Guzdi jedinome...

Kao što vidite, ispada da vaša najdraža Rudarka radi uglavnom za poklone, odnosno kuverte s kešom za ove starije. Naravno, u svim ovim gore opcijama postoji još djece u kući koja očekuju svoju vrečicu s poklonima, većima ili manjima...

Najviše me razljutio poziv jednih "dragih" prijatelja koji se nisu udostojili doći niti na jedan naš dječji rođendan već par godina, jer im ne odgovaraju datumi (dok mi redovito odlazimo njima u 80 km udaljen grad), ali isto tako ne udostoje se doći ni u neko doba koji bi njima odgovarao. Tu čak nije priča u vrijednosti dječjih poklona koliko je to njihov nemar u tom našem dugogodišnjem prijateljstvu...

Što još reći?? Muka mi je od svega....

Mali izvještaj: Umjesto gastala odlučila sam, kako mi se to lijepo dopalo u Italiji, popiti jednu Grappu oliti rakijicu. Tako da sam, konačno u šlapama i ugodnoj odjeći, uz komp. i rakijicu u domaćoj atmosferi. zubo

Prvo od dva slavlja je bilo u Bjelovaru. Mrčali su se oblaci okolo naokolo, dok smo mi sjedili u ugodnoj atmosferi u dvorištu, pod onim lijepim suncobranima (koji zgledaju kao "da vise"). Bilo je tu i juhe, janjetine, mesa i salata raznih (domaćini vole eksperimentirati sa povrćem u raznim neuobičajenim oblicima), pa odlično uspjele rožate, kolača, pa malo odmor, pa voćna salata, pa odmor pa kava, pa odmor pa sladoled.. Ufff...

Na drugom mjestu smo popili malo pive i kvit. I malo kolača, da ne uvrijedimo domaćicu... Next time would be better...

Na treće mjesto nismo ni otišli. Kaj nejde, nejde... (tu su nas zvali da svratimo, "bez obaveze")...

<< Arhiva >>