Ja, ja, i opet malo ja....

15.05.2008.

Dobro jutro radni narode (ne Crne Gore, makar tamo pozdravljam jednog frenda "na privremenom radu") lijepe naše!! Skoro je 7 sati!!!

No da, jučer sam, zbgecana za spešl dej - maratonski sastanak koji vodi naš diša, obišla par dućana (klinci trebaju neke traperice i majice) da ja prije njih vidim cijene, a poslije ću i njih dovesti za biranje. Sastanak se odužio, ja se sva pokočila od silnog sjedenja, pa eto - ajde da malo protegnem noge..

I veli meni prodavačica - "Ha, gotova šihta za danas?" (žena je jako simpatična i uslužna i često kupujem sve moguće poklone, a i svoju djecu oblačim u tom dućanu s Noname, ali kvalitetnom dječjom robom, tako da način na koji je postavila pitanje nije bio uvredljiv već simpatičan)..

Ta me primjedba veselila - žena misli da radim u lokalnoj tvornici. Znači da nisam takav bauk kako me predstavljaju ostale prijateljice (navodno me se boje neki prodavači boje nut)

No da, a dućan kao mjesto izbora svoje djece mogu prekrižiti. Ništa im se nije dopalo kada smo malo iza došli (ja presvučena u sportiš - "za po doma")... Damn..

I za kraj - ne mogu, a da ne komentiram onu tragediju u Osijeku - kada je auto pogazio malu od 4 godine. Nisam provjeravala da li je dijete živo ili otišlo anđelčićima, no postavlja se slijedeće pitanje: Što je samo radilo u vrtiću? Piše po dnevnom tisku da ih je majka ostavljala (nju i još jedno dijete) svaki dan SAME na igralištu od vrtića.

Pa je mala ovaj put krenula sama doma - možda je bila žedna, možda joj se piškilo, možda...????

Pa dijete ima samo ČETIRI godine!! Hello??? Gdje je tu socijalna služba i diječja pravobraniteljica da se pita????

<< Arhiva >>