Cvjetnjak, nogometaši, knjige i ostalo...

09.05.2008.

Dobro jutro radni narode!! Još nije sedam sati!!

Relativno odmorna, od jučeračnje gnjavaže po Metropoli, spremna sam za novi dan!!

Nakon parkiranja u novoj garaži na Kvatriću (zwei puta po par minuta, no stroj mi je naplatio cijeli sat!), polusatnog traženja parkinga u zoni užeg centra grada (gdje su svi ti ljudi, pa morali bi se nakon 2 sata maknuti i pustiti nekog drugog na svoje mjesto!!), gužvancije na Cvjetnom (taman je uletio Mamić u mikrofon, damn), slušanja uživo Goge i Picigin benda - malo dalje, na čošku Varšavske i Gundulićeve (nadam se da me direktor nije vidio u kadru tv kamere), obilaska mojih standardnih lokacija - Alogoritam i ovaj put - zbog Sajma knjiga - Megastor u Boškovićevoj, no da i onaj veliki dućan Benettona na Cvjetnom, znam znam, sramim se, ali šta ću - on me podsjeća na obilaske dućana u Grazu...

Sajam knjiga? Zgodna manifestacija u okviru prekrasne knjižare (ahh, u jednoj smo knjižari u Amsterdamu odmarale kolegica i ja uz kavicu...). Svaka pohvala organizatorima, makar nisam pronašla ono što sam tražila - neku dovoljno razvikanu knjigu da ju mogu pokloniti seoskoj prijateljici za rođendan. Popusti su 20%. Da sam očekivala i više, jesam, no, za ovu našu relativno nekulturnu zemlju i to je super pet.

Naravno da sam vidjela neke poznate face. Nakon što sam prošla pokraj nekog curetka od 40-ak kila i poznatog lica - ispalo je da sam očešala Yo. Jebate, ta žena nema u sebi ni malo krvi ni mesa, pa i ja izgledam pokraj nje debelo. Moja klinka nosi veće traperice od dotične. Hmm..

Nažalost, šogorica nije mogla pobjeći vanka na kavu, pa se nismo mogle glumiti dokone bogatašice uz relativno lošu nesicu na Cvjetnjaku. Damn...

<< Arhiva >>