E moja Hana... + još malo o "markama"

04.05.2008.

Maloprije čitam kako se na "Farmi" prepucavaju oko nekakvog pisma u kojem se spominje Hanina "opsjednutost" markiranom robom.

Ne bi vjerovali, ali sam i ja o "markiranim" stvarima razmišljala jučer razgledavajući krizmanike, kumove i šire obitelji prisutnih na jednoj seoskoj fešti primanja svete potvrde.

A bilo je tu svega.. Od dugih šivanih haljina a la "Ratkajevi", nekih "China Shop" haljinica, minjaka, bretela, vestica do totalno "normalno" obučenih ljudi. Doduše, ovih posljenjih u manjini. He he..

A ja??

U onoj svojoj maloj crnoj iz Firence (ona slavna priča sa dvije MaxMara haljine - za wife i mene) i roza sakoićem tipa Coco Chanel (svojednobno šivao naš seoski krojač, doduše, jedva sam mu objasnila što želim) djelovala sam kao svemirac. Dapače, zalutali svemirac. He he...

I šta sad znači neka skupa marka, neke skupe cipele, torbica?? Takve stvari su bitne samo ako se - po svojoj volji ili silom prilika družiš sa ljudima kojima je to jaako važno u životu, pa i ti se, ako želiš njihovu pažnju (ili obaviti neki biznis) moraš pridržavati njihovih kodeksa. Skupih kodeksa. Problem s tom robom je što se kvari brže od voća i povrća. Što skuplju i moderniju stvar kupiš - to će prije postati demode (u tim dotičnim krugovima manekenki, žena nogometaša i tajkuna, izuzmemo li gospođu Pevec koja, po onome što sam ja vidjela baš i ne nosi neku skupu marku ili i to na njoj djeluje kao s bosankog placa) i morat ćeš ju zamijeniti nekom još skupljom i modernijom torbom, remenom, cipelama ili kaputom. Must have.

Pitanje je da li toga ima u Hrvatskoj??

E sad, pošto je Hrvatska tu gdje je - u toj nekoj "prijelaznoj" fazi kada relativna sirotinja na lizing vozeći Mečku nema u džepu za kavu. Pretpostavljam da se takvo što sigurno ne može desiti u Njemačkoj.

Tamo se zna - tko izvadi zlatni Amex - e taj bome i ima pokriće za dotični, da ne velim da takvi ljudi obilaze dućane gdje im cifra ne mora biti istaknuta jer im nije problem kupiti i platiti bilo koju svotu.

No da, da se vratimo na Hanu. Ako je cura iz bogate familije, ne vidim razloga zbog čega bi skrivala svoje skupe krpice. Kao i recimo Severina, Iva Todorić, Nina Badrić...

Markice na donjem vešu predrage nam Vlatkice uključujući i sve one krznene kapute ne želim ni spominjati...

<< Arhiva >>