10.000 BC ili kako su nas djeca od*ebala...

20.03.2008.

Jučer ujutro razgovor "Hoćemo li danas u kino? Da rezerviram karte?" - to se Guzda par dana doma muvari, pa mu dosadno u pičmač...

"Može. Djeci danas završava škola. Ako i dođemo kasno iz Metropole, sutra mogu spavati:"

Lijepo on rezervirao četiri karte. Ali!

Do trenutka mog povratka s posla, već je jedan otpao - Nasljedniku je bilo draže otići na tekmu. Igrali njegovi dečki. No dobro, ostaje nam još jedan patuljak.

"Nekako mi danas nije dan za kino. Mogu ja ostati doma?" - Fak. Od*ebala nas je i Mala na fini način. Ajd dobro. Nema smisla da djecu davimo. Nije da idemo na nešto strašno edukativno. Organiziram njoj pikanje - i nas dvoje - Guzda i Rudarka - kao nekad, sami krenusmo u Zg.

A sad film: 10.000 BC

Žene bi rekle - pravi ljubić. NJU otme zločesti stranac, a ON ju preko brda i dolina, preko pustinje i prašume traži, gonja zločestog stranca, ubije nekoliko stotina još zločestijih, uključujući i faraona - i voila - happy end. Na kraju se poljube.

Muški bi to skratili: cijeli fajt zbog pi*ke. He he...

Meni? Film je odličan. Sviđaju mi se scene u Egiptu (morat ću povesti Malu da vidi piramide. Dijete to voli.). Osim što su me stalno gazili mamuti ili neke slične živine (u tim cine-kinima kao da kroz tebe pucaju).. A ja skakala po stolcu (ljubavnom!).

A da sam se osjećala kao u školi - jerbo je jedan cijeli red srednjoškolaca kokodakao, dovikivao se i pravio nered (nikakvih čuvara ni od korova) tokom cijelog filma - neću ni spominjati!

<< Arhiva >>