Kratak izvještaj o Firenci...

31.01.2008.

Kako je bilo??

Ne znam kako da vam to objasnim, ali bila sam kao doma.. Već treći (pardon, četvrti, ali pošto je taj bio davnih dana ne računa se) na istom mjestu, godinu za godinom. Isti dućani, isti kafići, isti restorani..

Kao prvo, odmah, u nedjelju, izletili iz hotela van. Šetkamo po staroj jezgri Firenze, gledamo dućane skupih marki, obilazimo malo manje skupe (većina stvari je radila i nedjeljom, osim onih razvikanih Vlatkicinih Gucci-a i sličnih).

Šetamo mi tako a ne bila Rudarka da ne izlane "Eto, ja sam jednostavna žena sa sela. Volim male stvari. Naprimjer šetnju po Firenzi!" naughty

Moj kolega koluta. Fakat male stvari.. He he..

Neću sad u detalje osim par sitnica:

- sladoled u napoznatijoj slastičarni u gradu - Bar Ponte Veccio
- piva s pogledom na "Trg republike" (kad vam uz čašu daju i hrpu grickalica, ne pitajte za cijenu)
- capuccino s pogledom na Duomo (omiljena nam slastičarna)
- Botticelli u Uffizi galeriji
- novi magnet na jednom seoskom frižideru - naravno "Proljeće"
- hotel skoro pa u samom centru, odmah iza "Davida" - iz sobe se vidi Duomo (ne u daljini)
- kongres s preko 900 sudionika iz cijelog svijeta na jednom mjestu
- ekskluzivan poziv na druženje malog broja žena iz "moje" branše (nas tridesetak od gore navedenih 900)
- nove cipele (ipak smo u Italiji, kako ću doći doma bez jednih mekanih, lijepih i ugodnih cipelica)
- šampanjac za "Wellcome drink" u hotelu...

O novoj torbi, kako sam kolegi "glumila" ženu isprobavajući jednu MaxMara malu crnu haljinu i u šta se to izrodilo (neću spominjati prodavačicu koja nije ni trepnula, a tko zna šta si je mislila o istom), jednoj dragoj Splićanki (poslije me kopkalo da malo lići na exwife Ivana Balića) koja skuplja iskustvo kod optićara u centru Firenze, a za par dana otvara isti dućan na samoj Rivi i nekim sirovim ribetinama - kad se naspavam.

Naravno, ima i slika iz hotela...

<< Arhiva >>