Ludnica...

26.01.2008.

Danas je bio buran dan..

Osim čišćenja, pospremanja, bacanja hrpetine smeća (sorry ako mi netko psuje što su kontejneri uopkrug pedesetak metara prepuni), posljednjih dogovora oko stana - sve je bilo po starom. Ja sam šefovala, a svi su radili. Čak i "mala V." koja je ni kriva ni dužna uletila u moj žrvanj. Dva - tri puta je odnijela smeće, malo pomagala držanjem vreće za smeće i veselo zgiljala. He he..

Naravno da sam uspjela ostaviti neke nepospremljene stvari. Jebi ga, V.

Najdraža mi rodbina stigla oko podneva. Eto, ne stigne on prije... Ja se ljutim? Ma nee... nije uopće trebao doći pljuvati naše čišćenje, bojanje zidova i pospremanje mojih frendica. Njegova žena se nije potrudila niti ispričati da ne može sudjelovati u ovom mukotrpnom poslu. Ma fak...

Doma - dijete pod temperaturom plaće. Brzo sjedamo u auto i jurimo doma. Mala kuri 39. Ufff....

Pakiranje, raspakiravanje (kad skužih da imam duplo više kombinacija u više kostima + "dodatna oprema" nego što imam dana na putu), ponovno vraćanje nekih stvari u kufer..

Karta mi je v žepu (faking isprintani list papira - nema više dobrih starih avionskih karata, sve na listu papira)..

I da, nebu mene JAT, pardon Lufthansa je*ala. Osigurah svoje kufere. Pa sad nek ih zagube!

Još samo da napišem naredbe i uputsva za ovih par dana (Guzda sam tražio - nikako da zapamti da mu djeca stalno idu ujutro u školu, i da jedno dijete ide u osnovnu, a drugo ne... nut)

Javim se... wave

<< Arhiva >>