Što se sve nađe u pospremanju...

10.01.2008.

A šta da vam kažem....

Već danima prekapam po stanu Kraljice Majke jer bi isti trebalo što hitnije iznajmiti.

Da ne velim kakva je tuga i jad kad moraš pospremati, pakirati, bacati stvari koje su dio mladosti. A ima tu svega...

- JAT ekskluzivni poklončić ("putni" komplet metalnih šalica za "šnaps" u kožnom omotu)
- računi za plin / vodu / struju iz 1980-neke
- original izvod iz matične knjige rođenih napisan krasopisom - čirilicom (najme, moj otac, Hercegovac, igrom slučaja rođen je usred Beograda), sa svim mogućim žigovima
- moje prve skijaške hlače (uske crne, sam nazuvkom za u pancu ili gojericu)
- mamine "špil-hoze" oliti planinarske hlaće do ispod koljena (moda 1950-ih)
- salvete - "Olimpijada u Sarajevu" sa Vučkom - maskotom, original iz tog doba
- moja prvopričesna bijela haljina - heklana
- kazetofon - donio stari iz Hong Konga, davnih 80-ih (bili smo glavna šminka u gradu - kao da sada imate najnoviju Gates-ovu igračku)
- indijski sari, original donesen iz Indije, davnih 70-ih
- korejska narodna nošnja, donesena iz Sjeverne Koreje, ranih 80-ih
- Mau Ce Tung-ova crvena knjižica, naravno na kineskom, istih 80-ih
- zelena beretka sa crvenom zvjezdom, oriđiđi iz Kine, 80-e
- obveznice Narodne republike Jugoslavije (to ću vam skenirati da vidite!)
- crtići, super 8 mm (sa zvukom!), uz pripadajući aparat za reprodukciju (jebiga, ne znam ni kako se to zove - e da, kinoprojektor!)
- filmovi (samo) 8 mm - bez zvuka - moj braco plače u Maksimiru jer ga nitko neće gurati na triciklu
- hrpa osmrtnica, iz davnih 70-ih, 80-ih
- moje razglednice pisane doma mami i tati - vrijeme osnovne škole, rane 70-e
- ispis mojih ocjena koje je tata (pošto je samo on stalno išao na roditeljske sastanke) dobio na roditeljskom, ne vidi se koji je razred, nisu samo petice, pa ću time dokazati Guzdi da nisam bila štreber!
- heklanih majica, štrikanih majica, svih boja i svih dezena - nekoliko vreća od po 110 litara
- tatine kravate (tata je umro prije par godina, ali to nije spriječilo mamu da čuva njegove stvari), razni dezeni, razna godišta - moda od 60-ih naovamo...

Ima toga do besvjesti...

Napunila kontejner nekoliko puta. Dio stvari popakirala za vikendicu. Brije me alergija na tu silnu količinu prašine i grinja starih nekoliko desetaka godina...

Ak' preživim, javljam se ponovno...

Ps. U ponedjeljak idem na posao. Hura!!!

<< Arhiva >>