(nije šef) Sale.... oliti rasprodaja

06.01.2008.

Kako je ovaj tjedan počelo vrijeme rasprodaja, tako sam i ja uspjela baciti oko na par dućana u mojem susjedstvu.

Za početak, večina stvari po dućanima (i prije rasprodaje) izgleda kao da je iz ljetne kolekcije - sve neke majičice bez rukava, lagane prozirne tunike, ultrakratke minice i hlačice.. Hello? lud

Pa mi smo usred zime i ja tražim samo neku najobičniju dolčevitu u kojoj mi se ne vidi ovaj moj "pofutrani" pupak. Da malo osvježim svoj ormar. Izgleda da takve stvari nema... headbang

A sad (nije šef) "Sale" - otkrila sam još prije puno godina da je recimo 50% popusta u zagrebačkom Benettonu više para nego npr. 30% usred Siska ili Bjelovara. Da se razumijemo, za istu stvar. Nikad mi nije bila jasna ta računica.

Drugo - kada se otkrije neka majica na kojoj piše da je puuno, puuno jeftinija nego na početku, odmah se čovjek zapali. A zapravo se zapali na "šparanje" koje to zapravo i nije, jer tu dotičnu majicu ne bi ni pogledao prije rasprodaje.

Što se desi sa dotičnom majicom?

Ništa.

Obično se obuće i to ako - jedanput. Ili niti to.

<< Arhiva >>